čtvrtek 31. ledna 2013

Příběhy obyčejného blbkovství (3)

Tahle příhoda mi nejprve nepřišla vůbec vtipná a přišla mi spíše jako vytahování mojí drahé spolubydlící, ale postupem času mi zvedla sebevědomí a od srdce jsem se zasmála. Posuďte sami.

Bylo po Vánocích a všude výprodeje v plném proudu. Koupila jsem si kolečkové brusle, že budu mít alespoň nějaký pohyb, který mě bude bavit. Na klasických bruslích jsem jezdila od mala, tak by s těmi kolečkovými neměl být žádný problém, že..  Hrdě jsem je přitáhla na kolej, kde mi Lucinka se zvednutým obočím oznámila, že když mi to jde na ledních bruslích, tak mi to na kolečkových určitě nepůjde. Asi mi chtěla zkazit radost z výhodné koupě..

Lucinka tomu přeci rozumí úplně ze všech nejvíc, ona má totiž PROFI kolečkové brusle, a ne nějaké za tisícovku. A taky má PROFI vybavení a oblečení, takže jí to jde jedna radost a všemu náramně rozumí.. Můžete si domyslet, jak jsem byla nasraná.. ale pustila jsem to z hlavy a i když jsem pak na jaře jezdila ve svých NEPROFI bruslích a v NEPROFI teplákách, šlo mi to docela pěkně. 

Rok se s rokem sešel a byly zase Vánoce a výprodeje.. Jelikož mě kolečkové brusle a pohyb s nimi spojený neomrzel, rozhodla jsem se koupit si PROFI oblečení. Dres, kraťasy a podprsenku jsem pořídila za super cenu a opět jsem se spokojeným úsměvem dorazila na kolej. Jakmile Lucinka zbystřila igelitku, hned chtěla vědět, co v ní je.. tak jsem se pochlubila a nestačila jsem zírat.

'Jo, ty máš takovýhle PROFI oblečení, to já jezdím v teplákách', řekla. (wtf, vždyť má přeci to PROFI oblečení, co mi před rokem cpala.)
'To víš, baví mě to a jde mi to, tak jsem si chtěla koupit něco lepšího na sebe, abych nedělala ostudu.' řekla jsem.
'Tak to máš dobrý, mě to vůbec nejde, já jsem na bruslích stála jen párkrát a moc mi to nešlo', vysvětlovala mi Lucinka (wtf??!)
'To víš, v těch mých starých bruslích je to slabota..', pokračovala.
A pak mi to došlo. Lucinka mě po výhodné koupi bruslí chtěla naštvat, tak si vymyslela historku s tím vším PROFI vybavením a tak. Akorát ty slinty velice rychle zapomněla, takže, když jsem JÁ přišla s PROFI výbavou, přiznala barvu!
Podařilo se mi udržet vážnou tvář, ale když jsem zmizela za rohem, od srdce jsem se zasmála a bylo to pro mě zadostiučinění.

A z toho, milé děti plyne ponaučení: Když už se chlubíte cizím peřím (nebo PROFI bruslemi), pamatujte si to, neboť z toho může být v budoucnu pěkný trapas!


(veškerá podobnost s reálnými osobami či událostmi je čistě náhodná

a neúmyslná)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!