pondělí 21. ledna 2013

Zimní únava a zkouškové

Ať se snažím sebevíc, jím kila ovoce, mám dost pohybu atd. stejně jsem v zimě unavená, naštvaná na počasí a kolikrát bych ráda ulehla k zimnímu spánku a probudila se až na jaře.. a do toho zkoušky. Myslím, že to znáte. Náhodou (nekecám, v drogerii měli slevu na celý nákup, tak jsem po tom sáhla), jsem si koupila guaranu. Doplněk stravu k povzbuzení organismu (protože je guarana přírodním zdrojem kofeinu), hlásá obal. No, proč ne..




Dalším plusem je podle výrobce zvýšení koncentrace. Guarana se dokonce přidává do různých preparátů na hubnutí, protože zrychluje metabolismus (takže další plus:)).




A ano, funguje. Ne, že bych byla nějak hyperaktivní, to ne.. ale po měsíci užívání 2 tablet denně si nepřipadám tak unavená. Ráno se probouzím odpočatější. Nebolí mě tak často hlava. Jen na té váze jsem zatím žádný efekt nezpozorovala.. 

Účinky se můžou individuálně lišit, ale za sebe guaranu doporučuji!

Hezký den! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!