pátek 15. února 2013

Čím jsem byla obdarována na Valentýna

Valentýna přehnaně neprožívám a nepobíhám po obchodech a nekupuji ty šílené předražené plyšové srdce a podobné lapače prachu.. Raději koupím nějakou praktickou drobnost a od přítele ráda dostanu podobný dárek. A letos mě překvapil poněkud větší 'drobností'.

Miluji čaj, takže mě moc potěšilo, když jsem dostala několik ručně šitých sáčků s čajem z Nepálu. Zatím jsem vyzkoušela jen jednu příchuť, ale čaj opravdu voní a chutná báječně. A po spotřebování mi zůstane super pytlíček třeba na bižuterii..



Navíc,  koupí jakéhokoliv výrobku v eshopu thao.cz, odkud tenhle čaj pochází, přispíváte nepálským dětem na vzdělání.  Eshop jsem už stihla prošmejdit a líbí se mi tam spousta věcí, hlavně bižuterie a šály, které jsou opravdu kvalitní a za lidové ceny..

Druhým dárkem byla sada italské kosmetiky od, pro mě neznámého, Salvatora Ferragama. Konkrétně 4x 75 ml tělového mléka a stejné množství sprchového gelu, obojí z řady Tuscan Soul.


Ačkoliv jedna z mých tetiček žije v Itálii ( v Toskánsku) a potrpí si na drahou kosmetiku, ani od ní jsem doposud o této značce neslyšela.. Začala jsem googlit a zjistila jsem, že tato značka má téměř stoletou tradici a ve Florencii najdete její muzeum. Kromě kosmetiky produkuje dámské a pánské oblečení a doplňky. 

Ale zpět k mému dárku. Balení výrobků je sice malé, ale hned po začátku mám pocit, že vydrží docela dlouho. Sprchový gel je hustý, takže ho stačí na houbu kapka a umyju se od hlavy až k patě. Stejně je na tom tělové mléko.

Oba výrobky mají vonět  po citrusech, bylinkách a květinách.. tak, jako to voní v Toskánsku. Já nejvýrazněji cítím ty citrusy, nejvíc pomeranč. Hlavně tělové mléko mi připomíná jogurt s červeným pomerančem :)

zdroj

No, vůně je opravdu úžasná, ale co funkce? Sprchový gel je prostě sprchový gel. Je hustý, hezky pění a dobře umyje..  Takhle od pohledu nevidím rozdíl mezi ním a levnými sprcháči. Ale třeba časem pocítím nějaký rozdíl. Tělové mléko je naopak řidší konzistence. Dobře se roztírá a rychle se vsakuje, aniž by zanechávalo mapy.

Večer jsem použila oba výrobkyspolečně a krásná vůně mi vydržela až do druhého dne (ještě teď se pořád očichávám:)). Pokožku mám po mléku stále krásně jemnou a hydratovanou. Uvidím, co na to řeknou při delším používání moje suché lokty..


Celkově bych zhodnotila sprchový gel i tělové mléko jako velmi vydařené. Jejich vůně mě uchvátila natolik, že uvažuji o koupi toaletní vody.. protože na léto bude opravdu jako dělaná!

Hezký den! :)

1 komentářů:

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!