neděle 3. února 2013

Geosvět 2013

Již po desáté pořádá Geotrade Bohemia prodejní výstavu minerálů, fosilií a šperků z nich vyrobených. Tento rok se můžete na pražské Vinohrady přijít podívat od pátku 1.3. do neděle 3.3. Více informací o výstavě a dalších pořádaných akcích naleznete na oficiálních stránkách Geotrade.

Nepřebernému množství kamínků všech velikostí a barev jsem nemohla odolat..
Kelímek o velikosti panáka si naplníte podle libosti kamínky asi za 60Kč.


Já se tento rok vypravím na výstavu již po třetí. Už od mala jsem blázen do nejrůznějších kamínků, kdy jsem vždycky chtěla všechny mít,  a tahle výstava je pro mě jako splněný sen. Kromě dekoračních kamínků, kamenů a fosilií si můžete koupit krásné šperky. A nebojte se, ceny jsou víc než příznivé.


Dvě šňůry uměle pěstovaných perel z Indie jsem koupila za 70Kč.


Hodící se stříbrný prstýnek jsem pořídila za 150Kč.


Přívěsek z perlorodky stál taky pár korun.

Líbí se vám také takovéhle drobnosti? Pojďte se letos také podívat, určitě neprohloupíte!


Hezký den! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!