pondělí 18. února 2013

Kosmetika Essence: Ano či ne?

Někdo kosmetiku Essence vychvaluje, druhý jí zatracuje.. a mě opravdu přijde, že se kvalita každého jednotlivého výrobku dost liší. Nedá se proto šmahem říct, že jsou všechny produkty Essence nekvalitní, nebo naopak výborné.

Chtěla bych vám proto ukázat něco málo, co od Essence mám a jak jsem spokojená.


Essence Eyeshadow: 2,5g/ 40Kč.





Essence oční stíny nejsou vůbec špatné, spíš naopak. Já, jako nenáročný uživatel, je mám ráda. Jen se vyhněte limitovaným edicím! Některé mě odradily rovnou v drogerii, některé až doma po koupi. Například LE Home Sweet Home mě zaujala barvami, ale až pak jsem zjistila, jak jsou stíny měkké, drolí se a práší.. Za mě: stálá řada Essence Eyeshadow stojí pro méně náročné za koupi.


Essence Stay All Day long lasting eyeshadow: 5,5g/ 80Kč.




Nevím, jestli jsem v drogérce schytala otevřený vyschlý kelímek, nebo jestli mají stíny tak hutnou konzistenci normálně, ale prostě se mi s nimi hůř pracuje. Po aplikaci ale vydrží celý den a přečkají i sprchu, aniž by se hnuly z očního víčka. Za mě: koupit, za předpokladu krémovější konzistence. 


Essence Gel Eyeliner Brush: 69Kč.




Nemám zkušenost se všemi štětci od Essence, ale tenhle mě docela překvapil. I po delším používání nepelichá a drží si svůj zkosený tvar. Snadno se s ním pracuje a i já si udělám solidní linku.. Za mě: spokojenost, určitě stojí za vyzkoušení.


Essence 3 in 1 concealer: 3,5g/ 57Kč.




Hledala jsem něco na kruhy pod očima a našla jsem solidního pomocníka. Zakryje, drží a nezalézá do vrásek a pórů. Jen ta béžová je moc tmavá.. Za mě: Ano, koupit. Za málo peněz hodně muziky. 


Essence lak Colour & Go: 8ml/39Kč.




Ze začátku jsem byla z laku Colour & Go docela nadšená. Je mi sympatický plochý štěteček. Lak vydržel na nehtech celkem obstojně. Po delší době začal ale lak vysychat a houstnout. Tím pádem se s ním hůř pracuje a má téměř nulovou výdrž. Za mě: raději nekupovat.


A můj celkový dojem? Essence není žádný zázrak, ale dají se vybrat kousky, které za nízkou cenu méně náročné slečny určitě neurazí.


Hezký den! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!