pátek 1. února 2013

Ovocné lesky na rty Yves Rocher

S kosmetikou Yves Rocher jsem se seznámila ještě na střední a hned jsem si jí oblíbila. Na první pohled, tedy spíše přičichnutí, jsem se zamilovala do nejrůznějších úžasných vůní. Dlouhou dobu jsem používala jejich krém pro pleť s nedokonalostmi, který krásně voní po zeleném čaji a očuchala jsem snad všechny sprchové gely, které mě také uchvátily (o něco méně mě uchvátily ceny). O sprcháčích ale příště..



Nevím přesně, kdy se v prodejnách objevily tyhle úžasně barevné a voňavé lesky v tubičce. Řekla bych, že je nejdřív prodávali jako limitované edice a já se vždycky zásobila několika baleními.. Pak se ale vloni v létě zařadily do stálé nabídky. 

V prodejnách tak teď můžete dostat mandarinkový, malinový (voní a chutná jako kočičí mýdlo:)), vanilkový  a meruňkový lesk. Všechny jsou v plastových tubičkách se skoseným aplikátorem, takže je snadná nejen aplikace, ale i údržba. Osobně jsem získala averzi k leskům s jakýmkoliv druhem štětečku, protože se v něm drží bakterie a kdo ví co a nejde to z toho ani pořádně umýt.. to plastový aplikátor umyjete raz dva!

Všechny nabízené příchuti samozřejmě kráásně voní a dodají vašim rtům jemný barevný nádech a krásný lesk. Žádné třpytky ani podobné zvrhlosti  nečekejte.

Co mě mrzí je, že trochu změnili složení a tím i konzistenci lesku. Ten dřív býval hodně tekutý, připomínal mi trochu nějaký balzám na rty v tubě. Teď je konzistence spíš taková gelová a hutnější a musíte na puse trochu déle roztírat, než dosáhnete uspokojivého výsledku. Co se mi ale líbí, lesky nelepí!

Tyhle lesky u mě vedou! Miluji tu vůni, beztřyptkatost a nulové lepení.

Hezký den! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!