čtvrtek 14. února 2013

Příběhy obyčejného blbkovství (4)

Nevím, jestli jsem se zrovna chystala z koleje domů, nebo jsem na kolej přijela, každopádně se mnou šel můj přítel, aby mi pomohl s taškou. Už ze začátku nejevil důvěru k tomu jít se mnou na kolej AŽ NAHORU a ptal se, jestli tam bude Lucinka. Ujistila jsem ho, že tam určitě bude.. 
S opatrností, aby se vyhnul zdlouhavému vyprávění o čemkoliv, zůstal stát hned za vstupními dveřmi a trpělivě čekal, až si vybalím/ zabalím věci.
Ale chyba! Lucinka, která až do té chvíle seděla u počítače a se sluchátky na uších pařila jakousi hru, nejednou zbystřila..
'Pojď přeci dál', zavolala na přítele.
A ten šel neochotně dál..
A Lucinka se jala vyprávět, co celou dobu, co jsme se neviděli dělala, a jak byla na nehtech a jak jí ráno došel makeup a jak si musela jít do drogerie koupit nový.
'No já nevím, ale oni v té drogérce mají úplně hrozné světlo', povídala. 'Člověk si chce pořádně vyzkoušet makeup, ale pod tím umělým světlem to nejde! rozčilovala se (to mi je novinka, že je v drogerii světlo do modra a barvy vypadají jinak, než na denním světle).
A jala se popisovat, že její oblíbený makeup neměli a že si musela vybrat jinou značku a že nevěděla, jaký odstín a že se radila s prodavačkou.. no, bylo to povídání asi na 15 minut, během kterých jsem si vybalila/zabalila a hleděla jsem co nejrychleji zmizet.
Bohužel se mi to nepovedlo. A pak slavnostně vytáhle lahvičku makeupu, který si nakonec vybrala a koupila.. a cpala ji mému příteli pod nos. Kdo to kdy viděl, aby chlapa zajímal makeup? Toho mýho jedině zajímá, jestli jsem ho koupila ve slevě.. 
'Jako nevím, jestli to bude dobrý, zkoušela jsem ho a asi ho půjdu zítra vrátit (od kdy se může použitá kosmetika v českých drogeriích vracet?!). Normálně mívám jiný odstín, tenhle to je b-b-beige', pronesla (nekacám, řekla 'BEIGE', tak, JAK SE TO PÍŠE. Žádné 'béž',  nebo pro fonetiky /beʒ/, jak se to běžně vyslovuje). Museli jsme se s přítelem hoodně moc snažit, abysme nevyprskli smíchy. A to prosím studuje angličtinu i němčinu, kde se tahle barva řekne úplně stejně.. 
A od té doby říká můj přítel Lucince b-b-blbka.

(veškerá podobnost s reálnými osobami či událostmi je čistě náhodná

a neúmyslná)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!