pátek 29. března 2013

Čeští výrobci tělových krémů a jiné kosmetiky (2)

Ve druhém díle bych vám ráda představila dalšího českého výrobce kosmetiky. Je jím Bione Cosmetics. Tato firma existuje téměř 20 let a zaměřuje se hlavně na funkčnost a jednoduché složení výrobků. Produkty by neměly obsahovat žádné nadbytečné a zatěžující látky.

Kosmetika je prý šetrná k přírodě i k jejím spotřebitelům. Neobsahuje ropné produkty, silikony, parabeny ani jiné škodlivé chemikálie. To mě potěšilo, protože jsem si vzpomněla na Union cosmetic, jejíž výrobky jsou prošpikované parabeny a dalšími chemikáliemi. 




Já jsem si od této značky pro začátek vybrala univerzální měsíčkový krém. Podle výrobce je to středně tučný, výživný, ochranný a hydratační krém s univerzálním použitím, pro všechny typy pokožky. Krém obsahuje další pro pokožku blahodárné substance jako je bambucké máslo, panthenol, allantoin, vitamín E a antioxidační extrakt zeleného čaje.




Krém je opravdu jemný a lehký. Příjemně a nevtíravě květinově voní. Lehce se roztírá, avšak problém vzniká při vsakování. Opět, jako předešlý Naturalis, krém na pokožce vytvoří bílý film, který se musí delší dobu roztírat, než se vsákne. 



Chce to chvíli 'šmrdlat' a krém se bez jakýchkoliv bílých fleků vsákne. Natírala jsem si s ním ruce, paže i nohy a šlo to. Při natírání větších 'ploch' to chce trochu trpělivosti.


Po aplikaci je pleť vláčná a krásně provoněná. Krém je sice prý s univerzálním použitím, ale za sebe můžu říct, že na moje ruce by byl málo mastný. Na tělo je dobrý, ale musela bych se denně mazat (což by mě přivedlo k šílenství).


Celkově bych krém nazvala průměrem. Nenadchne, ani neurazí. Pleť sice zjemní, ale hydratace nějak závratná a dlouhodobá to není. Pro někoho se sušší pokožkou by byl myslím nevyhovující. Krém se sice hůř roztírá, ale na druhou stranu by měl obsahovat minimum chemie, za což jsem mu tenhle fakt ochotná odpustit..


Sečteno podtrženo, tenhle krém je spíše průměr a už si znovu nekoupím. Nejsem typ člověka, co by se chtěl denně mazat. Raději se poohlédnu po jiné pleťové kosmetice téhle značky, ta moji pozornost upoutala více..


Hezký den! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!