sobota 9. března 2013

Čeští výrobci tělových krémů a jiné kosmetiky (1)

Mám ráda české výrobce a fandím jim. Třeba na Ryor nedám dopustit. Takže, když jsem byla podarována balíčkem od českého výrobce Union Cosmetic, byla jsem ráda, že vyzkouším zase něco nového. 

Dostala jsem zvláčňující krém s Aloe Vera. Krém má velmi dobré utišující a antialergické účinky. Je vhodný především pro suchou a citlivou pleť, říká výrobce.




Krém je hutnější konzistence a hezky nevtíravě voní. Aloe Vera mi to ale moc nepřipomíná.



Nejprve jsem ho vyzkoušela ne ruce. Nabrala jsem malé množství krému a rozetřela. A ejhle! Krém se ne a ne vsáknout. Chvíli jsem vytrvale roztírala, ale bez většího úspěchu, stále mi na ruce zůstával nános krému. Počkala jsem, jestli se sám nevsákne. Nevsáknul.. takže jsem zbytek krému musela otřít ubrouskem.




Ruce byly po aplikaci docela vláčné a hebké, ale na druhou stranu také ulepené. Navíc tahle vláčnost vydržela jenom chvíli. Když vezmu, že bych tenhle krém měla aplikovat na i obličej a takhle dlouho ho tam 'šmrdlat' a pak ještě otírat zbytky.. pěkně děkuji, nechci.


Druhým produktem od Union Cosmetic byl tělový krém s Aloe Vera. O něm výrobce říká: Zvláčňující tělové mléko, s obsahem Aloe Vera, napomáhá podrážděnou pokožku zklidnit, podporuje její ochranu a hydrataci. Slouží pro každodenní použití. Je vhodné pro všechny typy pokožky.



http://www.asteria-trade.cz/fotky24439/fotos/_vyrn_197prod302.jpg

Obal je vybaven pumpičkou, což mě potěšilo. Když jsem poprvé 'pumpla', doslova na mě vystříkla bílá tekutina. Na chvíli jsem se lekla, jestli se nestala chyba a já místo tělového krému nemám odličovací mléko.. ale asi nemám.


Krém je opravdu hodně tekutý, což komplikuje aplikaci. Při natírání máte pocit, jakoby jste se natírali něčím mokrým. Krém totiž po kůži klouže a nechce se do ní vsáknout. Opět jsem chvíli počkala, zda se krém nevsákne sám. Po pár minutách k jakémusi vsáknutí dojte a už nemáte takový ten 'mokrý' pocit, ale na pokožce zůstanou bílé mapy, které jdou velmi těžko roztírat (přirovnala bych to k opalovacímu krému od Astrid). Po dvou takovýchto aplikacích krém letěl..


Zvláčnění ani hydrataci jsem bohužel nezaznamenala. Druhý den jsem při doteku měla pocit, jako bych se vůbec nenatřela. Kůže byla suchá a na loktech a kolenou hrubá.


Co se složení týče, není to žádné bio, ale ani 100% chemie. Oba krémy obsahují hned několik různých parabenů, ale na druhou stranu v nich najdeme výtažek z ricínového oleje a aloe pravé.. jako ve většině dnes prodávaných výrobků. 


Celkově shrnuto, tato značka mě celkem zklamala a výrobky Naturalis Aloe Vera si raději nekoupím.


Hezký den!:)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!