středa 20. března 2013

Příběhy obyčejného blbkovství (6)

Zimní zkouškové se konečně chýlilo ke konci a když jsem si prohlížela nejrůznější nabídky slevových portálů, rozhodli jsme se s přítelem, že vyrazíme někam na výlet.
Z nepřeberného množství nabídek jsme si nakonec vybrali Benátky, kde se zrovna v té době konal karneval. Přihlásili jsme se na zájezd, zaplatili a já jsem šla spokojeně na kolej.
Druhá spolubydlící měla zkoušky taky za sebou, tak jsme se dali do řeči. Z vedlejšího pokoje bylo slyšet, jak si Lucinka pouští nahlas hudbu.. Se spolubydlící jsme probrali všechno možné i nemožné, když jsem se zmínila, že s přítelem pojedeme do Benátek. Hlasitá hudba ve vedlejší místnosti najednou utichla (že by nás Lucinka poslouchala s uchem na stěně?).
Spolubydlící naše rozhodnutí schvalovala, a že by hned taky někam vyrazila.. když tu se ozvalo zaklepání na dveře a ty se okamžitě otevřely, aniž by Lucinka čekala na vyzvání.
'Holky, taky jsem koukala na ty různé zájezdy ve slevě, ale já bych nejradši jela na nějaké wellness', spustila a vytrhla nás z rozhovoru (hm, opravdu musela poslouchat přes stěnu..).
'Ale na tu Itálii jsem taky koukala.. zaujal mě jeden zájezd.. ale ten byl lepší, než jak pojedeš ty. Tam jsi totiž za stejnou cenu jela do Benátek a pak ještě do Venezie. Bylo to na dva dny.', oznámila mi Lucinka s vítězoslavným úsměvem. Asi měla radost, že jsem si špatně vybrala..
Ale i přes to, že jsem jela na zájezd jenom do Benátek, náramně jsem si to užila a myslím, že jsem viděla i kus té zmiňované Venezie..

(veškerá podobnost s reálnými osobami či událostmi je čistě náhodná
a neúmyslná)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!