pondělí 25. března 2013

S-he Nail Oil Pen

Nechápu, proč má rakouská značka potřebu pojmenovávat svoje výrobky anglicky.. to za chvíli nebude ani němčina potřeba.. Ale k věci. Pod tímhle názvem se skrývá naprosto úžasná věc, která vyživí a zpevní vaše nehty. Téhle tužky na nehty jsem si všimla zhruba před rokem, kdy celá kolekce dekorativní kosmetiky S-he přešla designovou změnou. Nejdříve mě v regálu zaujala fialová barva, pak tea tree ve složení výrobku a nakonec tužka skončila v košíku.. znáte to.

V té době se mi dost lámaly nehty. Když už konečně trochu povyrostly a nevypadaly jako okousané (ne, že bych si je kousala), začaly se znovu třepit a zlomily se. 





Navíc se mi docela často dělaly záděry (a to si kůžičku netrhám), které rády hnisaly a pomohla na ně akorát černá mast. Když jsem uviděla, že tahle tužka obsahuje tea tree, zaradovala jsem se, protože jsem čekala alespoň nějakou dezinfekci.


A jak to dopadlo? Dobře:) Tužku sice nepoužívám nějak pravidelně, protože jsem flákač, ale zhruba jednou dvakrát týdně si před spaním nehty a kůžičku kolem tužkou přejedu.



Hrot tužky je docela zaprasený, i když ho používám jenom doma na čisté nehty..

Jednou jsem si pořídila výživný olej na nehty od Dermacolu, ale vadilo mi, jak mám opatlané a mastné celé ruce.. Tohle tužka naštěstí nedělá. Je sice mastnější, ale spíš na nehtech a okolní kůžičce zanechá mastný film, než aby se vaše ruce utápěly v moři oleje.



Těsně po aplikaci.

A hlavně, tohle patlání má efekt! Nehty nejsou tolik lámavé a netřepí se, i když to pořád není žádná sláva. Delší nehty mi bez vady vydrží zhruba týden, dříve se mi nalomily po 3- 4 dnech. Takže určité zlepšení je vidět. Co je ale hlavní, kůžička kolem nehtů je vyživená a nemá skoro vůbec sklon k tvoření záděr a zánětů!


Taky můžu subjektivně říct, že nehty rostou rychleji. Celkově se zdají být bělejší a tolik se mi na nich netvoří bíle skvrnky (mamka vždycky říká, že 'mi kvete štěstí'; prý je to nedostatkem vitamínů).




Tužku seženete v DM drogerii a stojí kolem 80Kč, což není zas tak velká investice. A vydrží vám dlouho.. já mám pořád tu první, kterou jsem si koupila před rokem. Takže pokud hledáte nějakou 'výživu' pro nehty, zkuste S-he Nail Oil Pen, třeba budete mile potěšeny jako já.


Hezký den!:)



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!