středa 24. dubna 2013

Tělové mléko Dove intensive nourishment

Jsem hrozný zvědavec a i když už mám svoje oblíbené výrobky, většinou je stejně často střídám a měním. Ale Dove je klasika, která nezklame.

Tohle tělové mléko je určeno pro extra suchou pokožku (kterou po zimě stále mám). Výrobce slibuje krémové složení s oleji, které pokožku vyživují a zabraňují jejímu opětovnému vysoušení.





Ale popořadě.. Mléko báječně jemně voní, jako všechny výrobky od Dove. Přirovnala bych to k nějakému tuhému mýdlu.. Vůně je jemná, nevtíravá a na pokožce drží zuby nehty. Konzistence je opravdu krémová. Mléko se snadno roztírá, rychle se vsakuje a nezanechává na kůži bílé mapy ani mastný film. 

Balení je sice bez pumpičky, ale alespoň je dírka tak malá, že na vás nevyprskne půlka obsahu lahve.. 
Co se složení týče, hemží se to parabeny a dalšími podobnými chemikáliemi.. ale který běžně prodávaný tělový krém to dneska neobsahuje, že ano..



A můj celkový dojem? Po pravidelném používání ob den je pokožka hebká a hydratovaná. I na loktech, pažích a kolenou je kůže hezky vyživená a bez suchých šupinek.
A navíc..
+ příjemná vůně
+ snadno se roztírá, nelepí, nedělá mapy

Jediné lehké mínus vidím v silně chemickém složení. Někomu to může vadit, mě to nic špatného nedělá a tak jsem s mlékem spokojená. Amen!


Hezký den! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!