neděle 28. dubna 2013

Yves Rocher: Orientální sprchový olej

Na sprchové oleje si zas tak moc nepotrpím a když jsem tenhle v Yves Rocher dostala, uložila jsem ho a řada na něj přišla až teď.



Tenhle sprcháč má obsahovat bio arganový olej a navíc krásně pěnit (což mi u oleje přijde divné). Vůně je opravdu orientální a výrazná. Cítím v ní hřebíček, vanilku, fíky a možná i nějaké další koření. Po umytí vůně ale skoro hned zmizí, ostatně jako u všech gelů od Yves Rocher.



Konzistence je hodně tekutá a řekněme mazlavá. Při doteku je olej (překvapivě) mastný a lepivý. Po nanesení na mokrou kůži vytvoří efekt jako alá napěněné mléko (či jak to nazvat), ale hustou pěnou bych to rozhodně nenazývala. Ani houba nepomůže..  Pěny tedy sice moc není, ale i s tím málem jsem se oholila dobře.




Když je to olej, tak bych očekávala hydrataci a nějaké to vyživení. Po osprchování mám příjemný pocit hebké kůže, ale ten do rána zmizí a stejně se musím natřít, jinak bych se začala loupat.


Jediné, co mi výrazně vadí, je obal. Je to lahvička se šroubovacím víčkem.. což není zrovna moc praktické balení. Kolikrát jsem už to víčko honila po vaně.. A kolikrát už bylo víčko opatlané od oleje..




Celkově bych sprchový olej nazvala průměrem. Když ale přihlédnu k ceně ( 229Kč/ 200ml), řekla bych, že je to pěkně předražená sranda, kterou v každé druhé drogerii seženete levněji.


Hezký den! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!