pátek 10. května 2013

S- he: odstranění zarostlé nehtové kůžičky

Popravdě jsem se teď pustila na tenký led. Sama jsem si zarostlou nehtovou kůžičku nikdy neodstraňovala. Vždycky jsem měla hrůzu, že hodně přitlačím a bude to bolet nebo si tam nedejbože zanesu infekci.. Ale teď přišla krize. Moje nehty nevypadaly zrovna výstavně a na pedikůru jsem neměla čas (a peníze). A tak jsem v DMku sáhla po S- he cuticule remover pen.



Vypadá (alespoň pro mě) méně děsivě, než pomerančové dřívko, nebo takové to kovové udělátko, co je v každé sadě manikůry. 'Zatlačovátko' je vyrobeno z plastu.



Kůžičku nejdřív přejedete tužkou. Nevím, jakým jedem je hrot tužky napuštěn, ale kůžička po aplikaci změkne celkem rychle. Ani ne během dvou minut.


Mám čisté ruce a stejně ten hrot zaprasím.. jak já to dělám...

Samotné zatlačení kůžičky není vůbec bolestivé. 'Zatlačovátko' jsem si pro jistotu vydezinfikovala a pustila se do práce. Jde to snadno, stačí jen lehce přitlačit a kůžička je pryč.. Nehtová lůžka jsem pro jistotu taky vydezinfikovala a bylo to. Rychle a bezbolestně. Postup opakuji každý týden a nehty vypadají pěkně a upraveně.

Pro nenáročné, nebo pro nezkušené v tomto ošetřování nehtů je tahle věcička jako dělaná!

Hezký den! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!