úterý 18. června 2013

Je to tu! Opalujeme se!

Nechce se mi tomu věřit, ale konečně přišlo teplé počasí. Samozřejmě jsem toho hned využila a plácla sebou na deku, abych pochytala co nejvíce sluníčka a tepla do zásoby.

Musím říct, že mám alespoň na něco od přírody štěstí. Dobře a rychle se opaluji a v životě jsem se nespálila. Ani, když jsem byla týden u moře. Proto neberu mazání proti sluníčku nějak extra vážně a nemám deset různých mazání a olejů.

Na opalování používám olej Astrid SPF 10. Někomu to může přijít málo, ale mě to vyhovuje. Navíc zastávám názor, jako někteří dermatologové, že je lepší mít nižší SPF a natřít na sebe několik vrstev, než mít SPF 50 a vůbec se neopálit.



Olej příjemně voní, jako všechny výrobky od Astrid. Dobře se roztírá (hlavně kvůli tomu jsem si ho vybrala:)) a rychle se vsakuje. Mastňáčká pokožka se nekoná! Olej je (překvapivě) voděodolný. Když se budete cachtat, stačí znovu aplikovat tak za dvě hodinky.

Po delším slunění je dobré natřít se mlékem po opalování. Já mám opět Astrid. Koupila jsem si ho vlastně z nutnosti, protože v obchodě jinou značku neměli a bála jsem se, jak půjde blbě roztírat (zdravím opalovací krémy Astrid). Mléko po opalování je ale jiné kafe. Voní, je řidší konzistence a roztírá se jedná báseň. Hezky se vstřebává a nelepí. Pokožku po delším pobytu zklidní a přijde mi, že i zvýrazní opálení.

Nikdy jsem se sice nespálila, za to se mě drží alergie na sluníčko. Vždycky, když se opaluju po delší době, nebo vytrvale (víc než 7 dní v kuse), vyskáče mi na krku a dekoltu vyrážka.

Pokožka není spálená, ale jenom podrážděná a potřebuje zklidnit. Dřív jsem na to používala mléko po opalování, nebo nějaké chladivé gely, ale nic moc to nepomohlo. Teď jsem na vyrážku ale vyzrála!



Na sluneční alergii je nejlepší zklidňující květinová voda (levandule, či růže) a konopný olej. Kombinace těchto dvou výrobků pleť okamžitě zklidní, takže nepálí, neštípe a zmizí ošklivé začervenání. Je to to nejlepší, co jsem doposud zkusila!

Doufám, že slunečné počasí vydrží co nejdéle, abychom mohli nachytat trochu bronzu!

Hezký den! :)

1 komentářů:

  1. Teraz je už toho slnka dosť ale chceli sme teplo tak ho máme musíme vydržať :))

    http://romy-page.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!