pátek 19. července 2013

Jemný pleťový gel Cien: brát, či ne?

Zhruba před rokem se na většině blogů rozhořela diskuze o tom, zda je pleťový gel Cien dobrý, či ne. Diskutující se rozdělili na dva tábory: a) gel za 30 kaček z Lídlu přeci nemůže být dobrý.. navíc je to z Polska. b) gel je výborný, úžasný, skvělý, ...

Kam patřím já? Můžu vám říct: za 30Kč gel určitě stojí za vyzkoušení.

Jemný pleťový gel Cien je určený pro normální až smíšenou pleť ( můžete narazit i na velmi podobný pleťový peeling). Z pokožky jemně smývá nečistoty a zároveň ji hydratuje. Při pravidelném použití zanechává obličej svěží a jemný.




Gel má tekutější konzistenci, ale žádná katastrofa to není. Je lehce namodralý, až průhledný. Na vlhké pokožce se mění spíš v jakési mléko, než klasickou pěnu.

Při použití 3- 4 do týdne mi moji smíšenou pleť hezky vyčistil a nevysušil. Normálka.. Že by se stal zázrak a měla bych krásnou pleť, to opravdu od těchto mycích gelů neočekávám.



A jak je to s původem výrobků Cien? Mě osobně je fuk, jestli to je z Polska, nebo ne. Poláci dělali kvalitní kosmetiku v době, kdy si naše maminky malovaly řasy černým krémem na boty. A k nám se dovážela polská kosmetika, oblečení,.. Tak nevím, proč bych zrovna já teď měla mít problém s polskými výrobky.

Ale pojďme se podívat na složení, to je přeci rozhodující. Výrobek má sice k přírodní kosmetice daleko, ale je to klasická drogérka, která neurazí. Složením je na tom líp, než lecjaký 'značkový' mycí gel. Cien neobsahuje žádné parabeny ani silikony a pouze jeden tenzid.

Složení: Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Parfum, Salicylic Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Avena Strigosa Seed Extract, Lecithin, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Potassium Sorbate, Cl 16035, Cl 42090.
(Červená= škodlivá látka, oranžová= látka může způsobit alergickou reakci citlivým jedincům, zelená= prospěšná látka používaná i v přírodní kosmetice, černá= neutrální, v kosmetice běžně užívaná látka.)



Přeberte si to jak chcete, ale mě je kosmetika z Lídlu sympatická, ať je vyrobena, kde chce..

Hezký den! :)

2 komentářů:

  1. Tenhle gel mám a občasně ho používám už asi půl roku. Sama za sebe bych neřekla, že je jemný, nebo že hydratuje, spíš mě trochu vysouší, ale zase po něm mám pocit, že jsem fakt umytá. Ještě jsem totiž nenašla mýdlo na obličej, které by mylo a zároveň nevysoušelo, vždycky splňuje jenom jednu z podmínek. Takže jsem s ním vlastně celkem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, gel či mýdlo, které hydratuje a zároveň pěkně umyje snad neexistuje. Jen takhle vysušuje gel za 30Kč i za 150Kč.. Ale když se pak namažu krémem, tak to je fuk :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!