středa 7. srpna 2013

BLOG SALE

Ne všechna kosmetika mi vyhovuje a tak bych ji chtěla na 'prubnutí' nabídnout vám. Všechny produkty jsou 'čerstvé', v záruce a maximálně několikrát vyzkoušené. Kromě malovátek vám nabídnu i bižuterii a další doplňkyPravidla prodeje jsou jasná: kdo dřív přijde, ten dřív mele! V případě zájmu mi napište mail na koubova.martina@gmail.com a dohodneme se.

Preferuji osobní předání po dohodě v Praze či v Humpolci. Samozřejmě zašlu i poštou (pouze ČR). K drobnějším věcem, které se vejdou do bublinkové obálky, si připočtěte 35Kč. K těm větším 50 kaček za balíček. Na dobírku nezasílám. Sice všude možně lítám, ale pokusím se vám vyjít co nejvíce vstříc, aby balíček dorazil co nejrychleji. Mějte proto prosím chvilku strpení! :)



Pokud vás něco z nabídky zaujalo, nebo máte dotaz, neváhejte mě kontaktovat na koubova.martina@gmail.com.

Hezký den! :)

3 komentářů:

  1. Ahoj, zajímá mne ta švestkově fialová šála - je ještě volná? případně zda mi můžeš napsat rozměr? :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj! :)
    Ano, šála je pořád volná. Široká je necelých 70 cm, dlouhá cca 160cm + 10 cm třásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj zaujalo mě mýdlo na citlivou pokožku , písni mi na email jeslti je ještě volné a zda jsi z Prahy, díky. Jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!