čtvrtek 22. srpna 2013

V Tchibu neprodávají jen kávu

Už jste určitě viděli tu reklamu, kde se paní náramně směje, že v Tchibu přeci prodávají jen kávu. Ale nenechte se zmást, seženete tam spoustu jiných věcí. Docela jsem koukala, když mi přišel newsletter s informací, že v Tchibu bude k dostání i jejich vlastní značka dekorativní kosmetiky. Všechen nabízený sortiment si můžete prohlédnout zde.

Já jsem zavítala do kamenné prodejny a můj zrak padl i na nekosmetické věci. V první řadě mě v prodejně zaujaly nejrůznější organizéry. Jsou sice primárně určeny na psací stůl, ale na uschování kosmetiky vám určitě také dobře poslouží.






Našla jsem i vyloženě kosmetický box, ve kterém můžete na stole uchovávat nejčastěji používané malovátka a štětce. Box je průhledný a má několik přehledných přihrádek za 279Kč se mi moc líbil. Jen je dostupný pouze přes eshop..
zdroj

Mezi školními potřebami jsem objevila červené silikonové pouzdro na tužky. Kromě tužek ho můžete použít i na dekorativní kosmetiku. Taštička udělá spoustu parády a navíc je omyvatelná, což se hodí.


A teď slibovaná kosmetika. V drogérii jsem doposud neviděla testery laků na nehty a tak mě tady překvapily. Laky mají krátký kulatý štěteček, konzistence je trochu tekutější, ale pracuje se s nimi dobře. Problém mám jedině s horším krytím špiček nehtů, kde lak hůře přilne. Lak dobře kryje ve dvou vrstvách, jen toho moc nevydrží a určitě by ho chtělo používat se svrchním lakem. Výdrží bych ho přirovnala k lakům Essence. Den, dva a lak je dole.. odlakovat jde naštěstí snadno a bez zabarvení nehtů.



Vybrat si můžete vybrat ze dvou barevných variant. Klasik obsahuje bílou, meruňkovou, sytě červenou a šeříkově fialovou.



V letní sadě laků najdete meruňkovou, šeříkovou, korálově červenou a mátovou barvu.



Lesky na rty mě moc nezaujaly, protože všechny tři nabízené barvy (tmavě fialová, růžová a meruňková) obsahují dost viditelné třpytky. Lesk je navíc nepříjemně až chemicky cítit a tak jsem ho na pusu vůbec nedávala. Balení je s aplikátorem. V prodeji jsou všechny tři lesky dohromady za 150,-



Narazila jsem i na paletku stínů, která se mi sice zamlouvá barevně, ale co se týče kvality, stíny nejsou nic moc. Dost práší a nejsou moc pigmentované. Spíš vůbec. Na ruce nejdou rozeznat barvy, vidět jsou jenom třpytky.. Hodně třpytek. S touhle paletkou docílíte tak líčení alá disko koule, což mi za 180 kaček přijde drahá sranda.



V nabídce dokonce najdete i sadu sedmi štětců. Štětce jsou nylonové, hebké a příjemné na dotek. Za 399,- mi přijdou jako dobrá investice pro ty, které se zas tak často či hodně nemalují.

zdroj

Kromě zmíněných věcí mě ještě zaujal set na zdobení nehtů, sada pro úpravu obočí či velký kufřík plný kosmetiky. Všechny produkty vypadají zajímavě, ale nic mě nezaujalo natolik, abych si to pořídila. Vy jste už něco vyzkoušeli?

Hezký den! :)

7 komentářů:

  1. testery lakov na nechty som teda nevidela ani ja:) ale to tchibo bežali aj u nas reklamy a už som toho mala fakt plne zuby:D

    OdpovědětVymazat
  2. a inak pekny dizajn blogu si spravila pekny:)
    www.aj-ro-na.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. U nás reklama naštěstí moc nejde.. ale musím uznat, že je pěkně otravná:) Děkuju, s přítelem jsem si s tím vyhráli, ale ještě pořádně všechno nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten speciální blog na kosmetiku vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ty různé přihrádky na štětce a hřebeny.. jen na takový box nemám nikde místo :-/

    OdpovědětVymazat
  6. V Tschibe maju sem tam super veci, ja mam odtial nejake uteraky, bizuteriu :)

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Vidíš, na bižuterii jsem ještě nenarazila, ale zato od nich mám kompletní výbavu na brusle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!