neděle 15. září 2013

Liebster Award

Ačkoliv to nemám ve zvyku, dnes si dáme jeden kecací článek. Hanka a Mitsuuko mě nominovali na řetězovku Liebster Award. Líbí se mi, že tato "cena" je určena pro začínající a méně známé blogerky, které se díky ní mohou lépe zviditelnit a přitáhnout tak nové čtenáře.

Dost řečí, pojďme na to. Pravidla jsou jasná:

  • Řekněte o sobě 10 věcí.
  • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
  • Nominujte 5 blogerek, které mají méně než 200 čtenářů.

O mě:

1. Ráda peču a vařím.


Kdo čtete můj blog pravidelně, asi jste si všimli, že mám ráda muffiny.
zdroj

2. Moje vysněné "povolání" je housewife (viz. bod 1.).

3. Pokud nevyjde bod 2., mám záložní plán a to vlastnictví kavárny či čajovny.
4. Mám sbírku gumových kachniček do vany.


zdroj

5. Doma stále spím s plyšáky. Pomalu ale jistě mě vytlačují z postele..

6. Jsem téměř abstinent a když už piju, tak červené víno (po kterém velice brzy usínám).
7. Doma máme vždy nejméně dvě kočky.
8. Mám slušnou sbírku LP, CD a MC.
9. Ráda jezdím tramvají (autobusem, či autem) a dívám se z okna.
10. Neumím si udělat rovné linky. Vlastně jak tak sleduji různá líčící videa a porovnávám, neumím se ani pořádně namalovat.. takže nechápu, jak můžu mít kosmetický blog! 

Hanka se mě zeptala:
1. Jaký byl hlavní impulz k založení blogu?

Neměla jsem komu cpát svoje dalekosáhlé rozbory kosmetiky a tak jsem si založila blog..
2. Tvoje nejoblíbenější jídlo?

Je těžké jmenovat jenom jedno. Na prvních místech je japonská a italská kuchyně a tak dále..
3. Káva nebo čaj?

Čaj.
4. Jaká věc Ti nejvíce usnadňuje život?

Jelikož jsem odpůrce novot, tak mě to samotnou překvapuje, ale život mi usnadňuje můj nový chytrý telefon.
5. Jaká je Tvá oblíbená kosmetická značka?

Tady se opět nevyjádřím jednoznačně. Poslední dobou jsem si hodně oblíbila přírodní kosmetiku a objevuji její neprobádané hlubiny.. Momentálně nejoblíbenější značkou je tedy nejspíš Salcura.
6. Za co nejvíc utrácíš?
Jsem ochotná zaplatit hodě za dobré jídlo, desky a pak samozřejmě za kosmetiku.. ale všechno má své meze.


Kvalitní sýr mám tuze ráda.
zdroj

7. Jaký byl nejoriginálnější dárek, který jsi kdy dostala?

K osmnáctým narozeninám jsem dostala kuchaře Karla (striptéra:)).
8. Trávíš svůj volný čas spíše aktivně nebo pasivně?

V létě aktivně, po zbytek roku mám zimní spánek! 
9. Jak si představuješ ideální bydlení?

Jelikož rodiče vlastní obrovský rodinný dům s ještě větší zahradou, já bych si přála nějaký malý světlý byt, abych nemusela pořád jen uklízet a uklízet..
10. Je něco, co bys na sobě ráda změnila?
Co se týče vzhledu, chtěla bych hezčí (menší) nos.


Mitsuuko se mě zeptala:
1. Jaký máte momentálně nejbližší cíl, kterého chcete s blogem/na blogu dokázat?
Blog jsem zakládala hlavně jako příjemnou výplň volného času, či jak to nazvat, takže nemám nějak vysoké cíle. Určitě bych si ale přála spoutu spokojených čtenářů, kteří se budou rádi vracet.
2. Co vám konkrétně psaní a provozování blogu přineslo?
Radost, odpočinek a procvičení si češtiny.
3. Snažíte se psát pravidelně, nebo jen tak, jak to na vás přijde?
Píšu pravidelně, článek přidávám ob den.
4. S jakými blogerkami jste se už osobně seznámily a co vám to konkrétně přineslo?
Osobně se zatím neznám se žádnou slečnou, ale i tak mohu říct, že jsem se prostřednictvím blogu seznámila s několika opravdu milými ženskými :)
5. Experimentujete rády? (ať už s chováním, oblečením, účesy, kosmetikou..)
Dříve jsem trochu experimentovala s vlasy (barva, melír, délka), ale teď se ze mě stává konzerva. Kosmetiku, obzvlášť tu pleťovou, střídám ráda, ale stejně si dávám pozor, co si napatlám na obličej. Nechci zas na kožní.. (viz. zde).

Chvíli jsem byla zrzka.. a pak taky blondýna a taky na ježka.

6. Máte, nebo děláte něco, co není běžné a vymykáte se tak ostatním?
Nic neobvyklého mě nenapadá. Snad jen sbírka LP, kvůli které na mě spolužáci na střední divně koukali.. nynější spolužáci mi spíše závidí.
7. Dovedete si teď představit váš život bez blogu?
Samotnou mě to překvapuje, ale ne.. mám blog jako určitou formu relaxu.
8. Kdybyste si měly vybrat značku, se kterou byste chtěly spolupracovat, která by to byla?
Natura Siberica.
9. Jaký výrobek kosmetické péče byste si hrozně přály vlastnit a proč? (nezávisle na ceně)
Přála bych si vyzkoušet všechny krémy na smíšenou pleť a najít ten pravý, který mě zbaví lesklého ksichtu.. takže nějaký takový výrobek bych si přála vlastnit :)
10. Jak se těšíte na Vánoce? Už se nějak psychicky nebo fyzicky připravujete? =)
Těším se na pečení cukroví, ale jinak.. bude to chtít delší psychickou přípravu.

Otázky pro nově nominované:

1. Kdy ses začala líčit a více zajímat o kosmetiku?
2. Kterou kosmetiku nebo šminky jsi kradla mamce?

3. Co je pro tebe důležitější: šminky, nebo péče?
4. Čteš složení kosmetických výrobků, nebo ti to je jedno?
5. Rozhoduje při výběru kosmetiky země jejího původu?
6. Sportuješ či cvičíš pravidelně? Co děláš?
7. Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka?
8. Domácí mazlíček?
9. Čím jsi chtěla být, když jsi byla malá?
10. Která část tvého těla se ti nejvíce líbí?

Dovolím si nominovat tyto slečny:

Daysy
Papaya
Kejtyna
Anna Ananasová
Nalens world

Holkám děkuji za nominaci a doufám, že se vám článek líbil!


Hezký den! :)

5 komentářů:

  1. tak ti držim palce nech sa ti podari ta kaviareň keď už nevida č.2:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, třeba to vyjde..:) Momentálně se ale spíš motám kolem obchodu s kosmetikou.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za nominaci :-). Spáchala jsem to tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/09/liebster-award.html

    A jsem Tvou novou čtenářkou.

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekne ďakujem za nomináciu.Veľmi si to cením a hneď sa do toho pustím. Inak dúfam že ti to výde s tou kaviarňou alebo čajovňou :) Aa čože ? Tak to museli byť naozaj krásne 18!!! Ja k tým svojím som dostala akurát tak hrbu eur... striptér by bol lepši :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych se tedy za eura nezlobila.. Už se těším, až si počtu u tebe! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!