sobota 23. listopadu 2013

Souboj boxů: kosmetika x jídlo

Včera se s boxy roztrhl pytel. Jak s kosmetickými, tak s těmi novými s jídlem. U Moory jsem okukovala Ladybox a hned při prvním pohledu jsem byla strašně ráda, že jsem neobjednala. Přijde mi, že si z nás tvůrci krabičky krásy dělají čím dál větší srandu a do boxů cpou samou drogérku nebo zbylé balení nechtěných produktů.

O to větší radost mi udělal kurýr, když zazvonil u dveří rovnou se dvěma zelenými krabicemi. Zásilku prý ráno přebíral v Berlíně a už před polednem zvonil u mých dveří. Česká pošta by se mohla učit..! Brandnooz mi poslal rovnou dva boxy. Jeden klasický a druhý na téma pečení. Krabice je decentní zeleno- bílá, o poznání větší, než boxy s kosmetikou, a vystlaná vrstvou prášící slámy.

Obsah, hlavně jeho množství, mě mile překvapilo. V prvním boxu jsem našla:




Afri colu bez cukru.

Omáčku na lasagne. Thomy má v nabídce ještě omáčku na zapečené brambory, květák a těstoviny.
Jako rychlovka na večeři či oběd se mi balení zamlouvá.

Mléčný malinový koktejl se sníženým obsahem tuku a cukru chutná velice.. dietně.
Mě, coby zastánce pořádného jídla, zrovna nenadchnul.

Mix oříšků, sušených brusinek a kousků mléčné čokolády hned padnul za vlast.
Bylo to dobré, ale oříšků prd půl...

Ovocné bonbóny bez cukru s vitamínem C a acai berry.

Konečně nějaká, mě neznámá věc, v podobě černých fazolí.
V přiložených tipech je recept na ovocný salát s kari, který rozhodně vyzkouším.
Porci eintopfu v mističce přímo na ohřání v mikrovlnce.

Italský olivový olej a španělské perlivé víno.

Box na téma pečení byl plnější. Před Vánoci jsem ale čekala, že bude zaměřen hlavně na cukroví, než jen obecně na pečení.

Na otevírání jsem měla pomocníka.


Karamelová pomazánka ze sušenek Lotus mě potěšila. Už jsem jí okukovala v Tescu,
ale dát 120 za lahvičku mi přišlo hodně.

Rostlinný tuk na vaření, pečení i studenou kuchyni.

Sušenky ve tvaru facebookových liků mi přijdou jako vtipný nápad,
ale jinak to jsou prostě sušenky.

Sušené brusinky jsou klasika, která se vždycky hodí.

Náplň do cupcaků, dortů či koláčů s lékořicí.
V pytlíku se zdobičkou je to praktická rychlovka.

Zelené perličky na ozdobu perníčků či dortíků.
Zelená se na Vánoce bude hodit.. :)

Směs na přípravu muffinů s kousky čokolády Milka. Ne, že bych si takovýto polotovar někdy sama koupila. Muffiny si můžu udělat doma za pár korun a ne dávat několikrát tolik za suchou směs.

A kilčo hladké mouky.

Jak vidíte, za svoje peníze dostanete hodně muziky. Samá plná balení, žádné mini pytlíčky. To je mi sympatické. Obsah jako takový je stoprocentně využitelný a rozhodně nikoho neurazí. Ale.. osobně bych v boxech bych ráda viděla neobvyklé produkty, speciality exotických kuchyní, prostě něco extra, což ten německý celkem splňuje. Jen se bojím, že ta 'exotika' je dána spíše původem z cizího trhu, než zbožím jako takovým. Mouka, sušené ovoce, oříšky, olivový olej. Věci, které běžně seženu v každém supermarketu.

Proto by mě zajímalo, co bude obsahem českého boxu, respektive jak bude jeho obsah zajímavý a 'exotický'. Nechtěla bych totiž platit za zasílání zboží, které si můžu běžně koupit u Číňana na rohu.

Co si o obsahu boxů myslíte vy? Budete si objednávat?

Hezký den! :)

Děkuji Brandnooz za poskytnutí boxů k recenzi.

2 komentářů:

  1. Vidím, že jsme se jako malé radovaly dvě ;-). Určitě všechny ty lahůdkové německé novinky mají přichuť "exotiky", o které píšeš, ale na druhou stranu pro mě je důležité i to velké překvapení (to je třeba důvod, proč nebudu sledovat rozbalování boxů na jiných blozích), které s objevováním nové zásilky budu zažívat ;-), ale taky to, že za super cenu dostanu plno novinek, které bych si jinak nepořídila (tajně doufám, že mezi nima objevím něco, co se v mojí kuchyni usídlí trvale). Určitě mi nebude vyhovovat všechno, ale s tím se počítá - však už si s tím příbuzenstvo poradí. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ten moment překvapení je naprosto super! :) Nepočítala jsem, že se mi bude dít něco takového u jídla (a ne u kosmetiky a oblečení)...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!