pátek 15. listopadu 2013

TAG: There’s more to me than makeup

Jak jste si mohli všimnout, TAGovací články nejsou zrovna můj šálek kávy, ale jelikož mě Natálka z Little Gem nominovala, nemohla jsem odmítnout. A jaké otázky mi položila?

Chodíš do školy? Jaký je tvůj nejoblíbenější předmět?
Studuji angličtinu. Nad nejoblíbenějším předmětem marně hloubám, spíš mě napadají ty neoblíbené..

Pracuješ? Pokud ano, co děláš?
Ano, pracuji. Momentálně jsem zaměstnaná v jednom obchodě prodávající přírodní kosmetiku a také píšu pro ženský internetový magazín.

Čteš? Jaká je tvá nejoblíbenější knížka, popř. časopis?
Čtu hodně, převážně do školy. Anglicky. Když mám čas a můžu si tak přečíst něco česky, tak to považuji za svátek. Ráda mám Johna Irvinga, Dana Browna a spoustu dalších autorů.

Umíš vařit?
Ano, umím. Vařím téměř 15 let a pokud to není každodenní rutina, moc mě to baví. Horší, když jsem doma a musím denně vařit pro celou rodinu..


zdroj

Mluvíš cizími jazyky?
Mluvím anglicky, španělsky a německy. Hrdá jsem na svoji angličtinu, ale ostatními jazyky se také domluvím.

Kdybys mohla na prázdniny kamkoliv, které místo by sis vybrala?
Tohle je těžká otázka. Buď bych ráda někam k moři (Bulharsko, Turecko, Indie) a jedla a jedla.. Nebo bych se zase ráda vrátila do Anglie.


Jak podle tebe vypadá ideální rande?
Heh, tak nad tímhle jsem nikdy nepřemýšlela.. :)

Tvá vysněná kariéra?
Mít kavárnu či čajovnu a prodávat cupcaky, nebo být housewife a utrácet za bio kosmetiku... ale nejspíš skončím úplně jinak.


zdroj


Jsi povaleč, nebo sportovec?
Něco mezi. Občas mě leze lenora a nejraději bych se za celý den nikam nehnula, ale jindy chodím 3x týdně do fitka, bruslit, nebo alespoň hodně chodím.

Co máš kromě kosmetiky ráda?
Hudbu, knížky, zvířata.. dobré jídlo, cestování, pěstuju kaktusy, sbírám gumové kachničky... Je toho opravdu hodně.

A to je ode mě vše. Nebudu nikoho dál nominovat, nechám na vás, jestli se pokračování ujmete, či ne.

Hezký den! :)

7 komentářů:

  1. hezký! já mám ráda takovéhle tagy, kde se o blogerkách dozvím i něco víc než jenom, co používají za kosmetiku :)
    jinak kachniček mám taky pár, mají speciální polici v koupelně, kaktusy se mi nějak úspěšně daří ničit, ale zato mám myslím celkem solidní úspěch v pěstování orchidejí :) a s vařením pro ostatní mám problém v tom, že pak na to jídlo nemám vůbec chuť, ale když vařím jen pro sebe, tak to zblajznu hned!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle tagy mě občas trochu děsí.. prozradím na sebe něco strašně divného a bude vymalováno..
    U nás orchideje pěstuje mamka a té se to daří líp, než mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, že bychom studovaly stejnou školu? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stejnou školu asi ne, ale některé předměty máme nejspíš podobné.. jako fonetiku, či historický vývoj jazyka.. to bylo největší peklo! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný TAG, asi si ho taky někdy udělám, už u Natálky se mi zalíbil. :) A taky mám ráda, když se dozvím o autorce něco víc. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!