středa 13. listopadu 2013

Už nejen krabičky krásy..

Mám v živé paměti, jak před rokem vpadly na náš trh krabičky krásy. Každá slečna je chtěla mít a vyzkoušet tak novou neznámou kosmetiku. Já jsem krabičkám ale nepropadla a poslední dobou mě svým obsahem spíš odrazují, než aby mě lákaly ke koupi. Proto jsem zajásala, když mi v poště přistál mail slibující novou krabičku. A víte jakou? Krabičku s jídlem!

Kdo čtete můj blog pravidelně, určitě jste si všimli, že kromě pečující kosmetiky holduji i dobrému jídlu. Uvedení 'jídelní krabičky' je proto pro mě velkým lákadlem. Rozhodně větším, než poskytují poslední beauty boxy. 


zdroj

Brandnooz box funguje na stejném principu, jako již zmiňované krabičky krásy. Předplatíte si jednu či více vydání a krabička vám bude zdarma doručena domů. Vybírat můžete z předplatného na rok, půl roku, čtvrt roku, nebo si samozřejmě koupit jen jedno vydání. Čím delší předplatné si pořídíte, tím levněji vás krabička vyjde. To je věc, kterou bych třeba u Lady boxu ocenila.

A teď to hlavní- obsah. V krabičce se každý měsíc můžeme těšit na vybrané novinky či produkty zrovna přicházející na náš trh. Co se mi líbí ještě víc je, že box bude obsahovat plná balení výrobků v minimální hodnotě 330 Kč. Takže žádné malinkaté pytlíčky, jako v případě beauty boxů...

Co jsem se dívala, Brandnooz momentálně spolupracuje s téměř 25 výrobci potravin.. mezi nimi je i Kofola, Heinz, Lindt, Haribo, Starbucks či Nestlé. Samé moje oblíbené značky :)

Nevím jak vás, ale mě zpráva o novém nekosmetickém boxu na našem trhu potěšila. Ochutnávat nové produkty a chutě mě momentálně láká víc, než dostávat stále tu samou kosmetiku. Líbí se vám tento nápad? Už jste o Brandnooz boxu slyšeli?

Hezký den! :)

6 komentářů:

  1. Nápad mi připadá skvělý, ale realizace se docela bojím :-/ Jakože konkrétní výrobky, které na stránkách mají by mě naštvaly, nee potěšily... Knorr bohatý bujon a instantní kapučíno... wtf :D Jídelní box, který by mě opravdu oslovil, by měl obsahovat různé zajímavé pochoutky, třeba netradiční oleje (ořechový, dýňový...), čaj a káva, neobvyklé bylinky a koření, kvalitní sladkosti, bio, fairtrade, raw food, autentické produkty národních kuchyní (pravé italské těstoviny, speciální druhy rýže a obilovin, omáčky a dochucovadla...) a tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem to projela a jediné, co mě v těch nejnovějších produktech zaujalo, byla Ugo šťávička, to je dobrá trefa, ale na ty margaríny a tak docela zírám, knedlík zabil :D No nechám se překvapit, co tam budeš mít :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako jestli bude v boxu pravidelně margarín, stejně jako bývá v boxu Palmer's a YR, tak to by se mi zas tak nelíbilo! Co jsem se ale dívala u německých kolegů, ti mívají boxíky celkem solidní. Akorát se bojím jedné věci, a tou jsou skleněná balení.. jestli to bude distribuovat pošta, tak to teda potěš!

    OdpovědětVymazat
  4. já bych jídlelní box ráda, ale víc bych ocenila třeba nějaký s BIO potravinami (samozřejmě předpokládám, že by byl za vyšší cenu), ty produkty, co jsou na hlavní stránce mě až tak moc neoslovily

    OdpovědětVymazat
  5. tak takato krabička by ma potešila a jedlom, a krabičky krasy? to neni premňa:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!