úterý 24. prosince 2013

Bílo...

Mnozí z vás by asi všimli, že Vánoce a s nimi spojené věci nemám moc ráda.. místo, abych se těšila, tak se spíš nervuju a jsem ráda, když už jsou svátky za mnou. Tak bych alespoň vám chtěla popřát hezké a klidné Vánoce a hodně (kosmetických) dárků!

Bylo u vás alespoň na chvíli taky tak hezky bílo a slunečno, jak u nás zhruba před měsícem? Teď už pomalu klepe na dveře jaro..









Hezký den! :)

2 komentářů:

  1. To já jsem zase z Vánoc docela nadšená. Ale chápu, že někdo to skrze některé věci s tím spojené moc nemusí. Takže je asi na místě popřát ti klidné svátky :)

    Jinak jsou to velmi umělecké fotky :) ...u nás se sníh zhruba před měsícem asi také mihl. Ale pamatuju si ho jen v podobě mega mokrých vloček, které mi vítr foukal do obličeje... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, tobě také.. :)
    Jo, to je pravda, že když už byl sníh, tak padal pěkně blbě.. vyšla jsem na autobus, nikde ani vločka a než jsem došla na zastávku, byl ze mě sněhulák :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!