středa 4. prosince 2013

Mamka testuje: šampon a kondicionér Pure Fiji

Na značku Pure Fiji jsem se v jedné z předešlých krabiček krásy moc těšila. Nakonec jsem ale dostala šampon s kokosovým mlékem, který není vůbec vhodný pro moje mastné vlasy. By mě zajímalo, k čemu je ten vstupní dotazník! Oba produkty proto vyfasovala mamka. Ta má vlasy lehce vlnité, jemné a od pravidelného používání nejrůznějších tonik pro podporu růstu docela zničené a vysušené. Jak zhodnotila šampon ona?




Šampon i kondicionér vypadají na první pohled stejně. Oba produkty mají krémovou konzistenci a jsou opravdu hutné. I vůně je u obou stejná, jemná a svěží (Pure Fiji nabízí několik variant parfemací, já měla bílý zázvor a karambolu).


Na to, že Pure Fiji vypadá jako přírodní kosmetika a stejným způsobem se i prezentuje, bych čekala daleko lepší složení výrobků. Oba dva produkty sice obsahují přírodní výtažky, ty jsou ale na zadních místech a ve složení ční PEGy, alkohol, EDTA,.. zkušenější určitě najdou víc. Obzvlášť za cenu, za kterou se Pure Fiji prodává, bych čekala 100% přírodní složení.






Pojďme ale k účinkům. Šamponu stačí na jedno použití docela málo, zhruba velikosti oříšku. Vlasy hezky 'obalí' a umyje. Pokud jste zvyklí na hodně pěny, v tomto případě nepochodíte. Šampon nějak výrazně nepění, ať ho dáte sebevětší množství.


Vůně je příjemná, provoní celou koupelnu, ale z vlasů je cítit jenom jemně a po chvíli zmizí úplně. Podstatný je ale viditelný účinek. Vlasy byly hned po prvním použití jemnější a poddajnější. Po delší době vypadaly zdravěji, více se leskly a neelektrizovaly, takže mamka byla (a je) opravdu nadšená.


Jediné, co bych šamponu a kondicionéru Pure Fiji vytkla, je složení. Přeci jenom, když se značka prezentuje jako přírodní, ráda bych něco echt přírodního..


Hezký den! :)

5 komentářů:

  1. Me jeste stale lezej v kosiku doma, ale jen co doplacam momentalni sampon, vrhnu se na vsechny tyhle vzorky. Mela jsem ale jeden snad v lednu, jen jinou variantu a byl super, uzasne vonel.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ta vůně je opravdu super! Mít nějakou takovouhle voňavku, nebo tělový sprej.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem měla v boxu fialové, teď si nevybavím, co to bylo za vůni, ale ten kondicionér páchnul jak pálené pneumatiky, fuj! a dohromady to byl děs, ale když si dám jen šampón a nějaký jiný kondiš, tak je to fajn, ale ten jejich letěl hned pryč :D mám i nějaké jiné jejich věci, zrovna chystám velký článek

    OdpovědětVymazat
  4. Mě Pure Fiji láká, co se týče vůně, ale to je tak všechno. Ráda si u tebe počtu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!