úterý 10. prosince 2013

Pokus o francouzskou manikúru

Francouzskou manikúru jsem léta nedělala, ale když se mi dostal pod ruce tento lak z Oriflame, znovu jsem to zkusila. Co myslíte, byla jsem úspěšná?



Nebudu vás déle napínat: nebyla. Večer jsem se pracně pachtila s tenkými pruhy na konečcích nehtů abych je ráno našla téměř všechny odloupnuté. Přísahám, v noci jsem spala!


Pojďme to ale vzít popořadě. Balení je jednoduché a pěkné, s krátkým mírně rozšířeným štětečkem. První problém je v konzistenci laku. Ta je hodně tekutá, téměř až vodová.



Pokud si lakujete celý nehet tak se to dá ještě snést. Horší, když si chcete udělat francii, na kterou je tento lak primárně určen.. Jednu ruku jsem oblepila pomocí šablon na to určených, když šablony došly, druhou ruku jsem zabezpečila izolepou :) Musím ale říct, že ve výsledku dopadla lépe izolepa! Tekutý lak totiž papírové šablonky téměř rozmočil a tak lak zatekl i pod ně a vytvořil nehezké vlnky.

Při lakováni jsem narazila ještě na jeden problém. Lak skoro vůbec nekryje. Aby byl trochu viditelný barevný rozdíl mezi nalakovaným koncem nehtu a holým nehtem, chce to nanést tři vrstvy laku. To ale nevypadá moc esteticky, protože silnější vrstva laku vytvoří na nehtu jakýsi 'schod', který pak nezamaskuje ani top coat..

To všechno jsem vám chtěla vyfotit jenže.. lak se velice rychle oloupal. A v tom spočívá třetí úskalí tohoto laku. Večer jsem nalakovala, nanesla dvě vrstvy top coatu, nechala pořádně zaschnout a šla chrupat. A ráno byl lak v pr.. fuč!

V počátečním rozhořčení a spěchu jsem si nehty celé přelakovala jednou vrstvou, ať je to lak na francii, nebo ne.. a nestačila jsem se divit.


Foceno třetí den

Nejen, že to nevypadá zas tak špatně, ale hlavně mi lak vydržel na nehtech tři dny!  Až pak se začal loupat, a jelikož se jeví téměř jako bezbarvý, nebylo to moc vidět..

Tento pokus o francouzskou manikůru byl na dlouhou dobu zase poslední. Lak od Oriflame není zas tak špatný, ale nesmí se vrstvit, jinak se okamžitě oloupe. Když ho ale nebude vrstvit, nedosáhnete efektu francouzské manikůry.. je to takový začarovaný kruh.

Asi je zbytečné říkat, že si tento lak nikdy dobrovolně nekoupím a ten co mám budu používat velice sporadicky.

Hezký den! :)

3 komentářů:

  1. • Laky od Oriflame momentálně nepoužívám, ale v minulosti jsem měla nějaký podobný a byl to normální průměrný lak. Nic extra, ale ani katastrofa.

    OdpovědětVymazat
  2. Manikůru si oprav na manikúru, ať nemají anonymové pré:) Francie se Ti moc povedla, já jsem naprosto nemožná a vždycky jsem měla ten bílý proužek do půlky nehtu, a to se mi to tak líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za opravu, takhle to dopadá, když píšu a myslím na dalších tisíc věcí..
    Jo, vypadá to tak krásně upraveně a elegantně.. ale holt mám smůlu, moje ruce zrovna jemnou motoriku neovládají.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!