sobota 14. prosince 2013

První český box s jídlem

Nedávno jsem vám tu povídala o dvou německých boxech s jídlem. Moc mile mě tenkrát překvapily, protože byly plné pro mě neznámých nových věcích. Jak se předvedl první český box? Je stejně dobrý, jako ten německý?

Hned ze začátku řeknu, že box se za svou prodejní cenu opravdu vyplatí. Daleko víc, než všechny Senza a Lady Boxy. Krabička je nacpaná samými plnými baleními potravin. Stejně, jako u kosmetiky záleží na vaší chuti a vkusu, zda se vám obsah krabičky bude zamlouvat, či ne.

Já jsem ve svém boxu našla tohle:




Kyselé žvýkací bonbony Chupa Chups s vysokým obsahem ovocné šťávy. Proč ne, sladké mám ráda a bonbónky chutnaly dobře.. :)

Instantní cappucino Nescafé s příchutí čokolády. Umělohmotné instantní nápoje nekupuju a nepiju, ale podle složení to nebude zas tak hrozné.


Rajčatová omáčka na těstoviny mě potěší vždycky! Tahle má být kvalitní bez přidaných barviv, konzervantů atd. atd. Vypadá velice dobře.



Cereálie s medem a mandlemi jsem v regálech už zaznamenala, ale zanechaly mě chladnou. Sice se jmenují Fitness, ale toho cukru, co v nich je.. Samo jsem je už načala k snídani, chuťově zas tak sladké nejsou, ale že bych je chtěla snídat pravidelně, to ne.

Brambůrky Pom-Bär mi připomínají dětství. Od té doby jsem je snad neměla. V boxu jsem našla speciální zimní verzi: slané sněhuláky. Ano, ano, ti mi udělali radost!

Jelikož téměř nepiju, Stock ořechový likér mi bude doma strašit asi docela dlouho. Ale na pečení a sem tam na chuť se bude určitě hodit. Sama bych po láhvi v obchodě nesáhla.



Žvýkačky Mentos jsem v obchodě okukovala, ale dát 55 kaček za žvýkačky mi bylo proti mysli. Tak je alespoň zkusím.. ale co vám budu říkat, jsou to obyčejné žvýkačky, akorát jsou kulaté s modrými fleky.

Vanilkovou Kofolu mám moc ráda, kupuju si ji na Vánoce už léta. Pro někoho to možná novinka bude, pro mě ne. Ale rozhodně mě neurazí.



Když vidím, co jsou Češi schopni jíst a ještě si na tom pochutnat, občas mi zůstává rozum stát. Tuna kečupu, majonézy, měkký salám, tavený sýr, hromada vegety a grilovacího koření.. to mě vůbec neláká, spíš naopak. Byla jsem proto moc zvědavá, jaké nové chutě (a jestli vůbec) přinese český box a jak moc se bude snažit zavděčit konzervativnímu českému publiku. Věděli jste, že podle průzkumu má průměrný Čech pouze 3 oblíbená jídla?

Od boxu jsem čekala něco nového, co jsem doposud neochutnala. Jako minule: černé fazole, myslivecký eintopf,... A ne věci, byť novinky, které seženete v každém druhém obchodě. Obsažené produkty nejsou vůbec špatné, ale prostě jsem čekala něco víc. Něco běžně nedostupného.

Stejně, jako u krabičky krásy, tenhle box si budou chtít pořídit hlavně gurmáni, kteří mají jídlo opravdu rádi. Uspokojí ale jejich chutě instantní cappucino nebo snídaňové lupínky?

Ano, tenhle box je dobrý pro lidi, kteří rádi experimentují a zkouší novinky, co se objevují na našem trhu, ale obsažené produkty rozhodně neuspokojí chutě náročnějšího člověka.

Objednali jste si box? Jaký na něj máte názor?

Hezký den! :)

Děkuji Brandnooz za poskytnutí boxu k recenzi.

6 komentářů:

  1. Já jsem z něj nadšená a hodlám objednávat i nadále, je skvělej. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to jsem ráda, že někdo sdílí můj názor. Já jsem dost váhala, jestli objednat, protože mi to taky přistálo ve schránce. Odradily mě ale už výrobky, které měli na stránkách. Jakože přijít mi čaj Sága, tak se jdu asi klepnout. A v tomto českém vydání není vůbec nic objevného nebo zajímavého. Jako jo, skoro na všem, co tam je bych si pochutnala, ale asi je to tím, že raději objevuji nové čerstvé potraviny a ne nové příchutě Vitany a práškového kapučína.

    OdpovědětVymazat
  3. Evelíno, já jsem zase ráda, že nejsem sama, kdo nad boxem neskáče metr vysoko:) Cenově si to sice vyplatí, ale od boxu pro fandy jídla bych čekala něco jiného něž instantní kafe a vanilkovou Kofolu.

    OdpovědětVymazat
  4. jako ty věci objektivně špatné nejsou, ale nebyla bych ráda... nejvíc by mě asi potěšila ta Kofola, instantní kafe mi nesmí přes práh, ostatní věci neurazí, ale nenadchnou, souhlasím s Evelínou

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem byla docela spokojená, v obchodech kupuju tak nějak pořád to samý, tak mi box trošku rozšíří obzory. Nemusela bych tam mít kapučíno (vyzkoušela jsem je k snídani a není moc dobrý), jinak se mi zdá všechno fajn. A to ořechový pití jsem už taky načala a moc mi chutná, mám dojem, že dneska padne zbytek flašky na holčičím dýchánku.:-) Celkově vzato, mají se kam posouvat, ale spokojená jsem i tak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!