neděle 29. prosince 2013

Tajemství přírody: bazalka a broskev

Ač jsem v mazadlech na ruce téměř stoprocentně věrná Balee, občas mi to nedá a koupím si krém od jiné značky. Tentokrát jsem neodolala a podlehla si krásně vonící bazalku a broskev z Oriflamu. Moje čichové buňky nezklamaly a vůně je super i v reálu.

Krém má v pokožce rukou uzamknout potřebnou vlhkost a díky glycerinu a mandlovému oleji budou ruce jemné a vyhlazené. A to se na moje rozmáčené a suché ruce hodí víc než dost.



Krém má středně hutnou konzistenci a dobře se roztírá. Po pokožce hezky klouže až bych ve složení čekala silikony. Ty tam ale nejsou. Nebo že bych se přehlédla?


Vsakuje se celkem rychle, ale po natření cítím na rukou kluzký film, který jen tak nezmizí. Spíš se smyje až při nejbližším mytí rukou. Vůně ze z rukou cítit dlouho, cítím ji dokonce i po umytí rukou (po delším máchání samozřejmě už ne).



Moje ruce jsou sice sušší, ale tento krém si s tímto problémem poradil celkem obstojně. Neříkám, že ruce perfektně vyživil a ošetřil, to ne, ale na takové to použití přes den do kabelky je dobrý. Pokud nemáte tak náročné ruce jako já, krém by měl vaše potřeby plně uspokojit.

Za sebe bych krém nazvala lepším průměrem. Krásně voní, má pěkné balení a o ruce viditelně pečuje. Jen na moje ruce stejně nestačí a proto se alespoň na noc musím promazávat něčím mastnějším.

Hezký den! :)

2 komentářů:

  1. Tyhlety krémy mám ráda. A krásný bonus navíc je, jak nádherně voní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vůně je fakt super. Škoda jen, že krém není výživnější..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!