čtvrtek 16. ledna 2014

Další hotelovka...

Pamatujete, jak jsem před nedávnem psala o nepříliš populární hotelové kosmetice Duck Island? Abych nevyšla ze cviku, dnes vám přináším povídání o další hotelovce, tentokrát alespoň se zvučnějším jménem. Salvatore Ferragamo dodává do hotelových řetězců tělová mléka, sprchové gely a klasická tuhá mýdla. Nedalo mi to a musela jsem vyzkoušet, jestli náhodou nejsou lepší, než kachny.



Balení je decentní, pěkné, jako u všech výrobků SF, se kterými jsem se setkala. Na obalu mě mimo to zaujal nápis 'Made in Italy'. Tam už se kosmetiky moc nevyrábí, ne?




Složení není nic moc. Na to, že SF má pověst luxusní (nejen) kosmetické značky, mohlo by se v produktech nacházet daleko více prospěšných látek, než jen chemie.

Sprchový gel mi moc pod nos nejde. Je cítit jako tekuté lepidlo, je hodně vodový, pění průměrně, ale také hodně vysušuje. Jako nouzovka, když po ruce nic jiného nemám, je sprcháč dobrý, ale jinak..

Tělové mléko je na tom o krapet lépe. Voní celkem příjemně, neurčitě jemně, ale žádný trhák to není. Na to, že SF je jinak na vůně machr... Roztírá se dobře, vsakuje se rychle, nepatlá se, ani nezanechává bílé mapy. Hydratace je slušná, ale ne nijak závratná. Opět, je to taková nouzovka, kdy se nemáte možnost natřít ničím jiným.



Já vím, že je to jenom hotelová kosmetika, ale myslela jsem si, že bude alespoň o chlup lepší, než Duck Island. Vlastně ano, SF je lepší.. není cítit jako levný saponát, ale jako lepidlo. Pro někoho to může být výhra, pro někoho zas ne.

Jakou kosmetiku jste v hotelových pokojích potkali vy?


Hezký den! :)

4 komentářů:

  1. já jsem někde četla, že hotelovku dělá snad i Guerlain nebo nějaká taková značka... já jsem se třeba setkala v hotelích s věcma od Crabtree nebo L'Occitane, to se mi líbilo :) přiznám se, že když jsou nějaké roztomilé nebo zajímavé lahvičky, tak si to kradu :D nebo šitíčka, ty furt ztrácím

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, L'Occitane, to by se mi líbilo.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé, asi je to hotel od hotelu.. 6 měsíců jsem dělala v Řecku na hotelu a celopu dobu jsem používala výhradně hotelovou kosmetiku a musím říct, že to co mi dělala s pletí a vlasy byly zázraky.. šlo tedy o poměrně luxusní hotel, takže tam možná měli nějakého lepšího dodavatele, každopádně kosmetika byla ve standardních hotelových neznačených lahvičkách.

    OdpovědětVymazat
  4. Dost možné, že to byla nějaká místní kvalitní značka... Po téhle kosmetice, ani po Duck Island bych neměla pokožku pěknou ani náhodou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!