neděle 9. února 2014

Malovátka z drogérky

Jak už jste asi zaznamenali, na rtěnky a jinou dekorativku na rty si moc nepotrpím. Tmavší výraznější barvy mi nesedí a když už kápnu na nějakou pěknou barvičku, vetšinou mi špatně chytá na spodní ret. A ten je do půlky jako by nenamalovaný. Setkali jste se s tím už někdo, nebo jsem fakt takovej exot?!

Občas mě ale přepadne pocit, že nutně nějaké to malovátko potřebuju a když se to spojí s blogo- masáží, už už upaluju do drogerie. Proto jsem v poslední době sáhla po dvou celkem vychvalovaných produktech v (pro mě) celkem výrazných barvách. A jak jsem se na ně těšila, tak musím říct, že po pár použitích jsem celkem rozpačitá.


Co jsem si to vlastně koupila? Essence Gel Lip Tint a fixu na rty NYC.





Začneme tou lepší částí. Essence Gel Lip Tint je k dostání v drogérce už dlouho. Podle vzorníku a obalů to vypadá na pěkné barvy, ale výsledku jsou všechny tmavší a hodně do červena. To je případ i té mojí Flashy Apricot.

Barva, jak už název napovídá, má gelovou konzistenci a za pomoci zploštělého štětečku se nanáší dobře. Jedna vrstva vypadá celkem přirozeně, dvě už vypadají jako dost výrazná rtěnka. Takže nic pro mě.





Co se týče výdrže, ta je celkem uspokojivá. Pokud člověk nejí, nepije (a nemne si rty jako já) vydrží vám barva na rtech zhruba 2 hodiny. V opačném případě mizí dřív a navíc ještě dělá celkem nerovnoměrné fleky. Nelíbí se mi ani fakt, jak gel rty vysušuje. Jedno, jestli pod něj dáte balzám,  nebo ne, rty jsou po chvíli vysušené, vrásky zvýrazněné.. no nic moc. A když je potřete balzámem, většina barvy se setře, takže se ani nedočkáte těch avizovaných 2 hodin.


Pokud ale hledáte levný lip tint, co trochu vydrží a sušší rty vám nedrásají nervy, tak jako mě, není to zas tak špatná volba.


Horší volbou je ale fix na rty NYC. Jelikož mi tyhle fixky přijdou všechny stejné a hrozně smrdí, ať stojí pade, nebo sto padesát, rozhodla jsem se zkusit chválený levný kousek. Opět, barvy jsou většinou do červena či do růžova, nic moc přirozeného. Odstín Endless Spicy je tak celkem snesitelný.




Co mi ale vadí, je samotná aplikace. Abych si pořádně vykreslila rty, chce to použít hrot fixu, který se hned při první aplikaci začal ohýbat a kroutit.. a padaly z něj drobečky. S aplikací také přichází druhý problém a to je nerovnoměrné barvení. Možná je to jen problém mých rtů, ale fix mi na rtech tvoří viditelné tmavší a světlejší fleky, pokaždé na jiném místě.

Když už si rty nějak namaluju, přichází samozřejmě na řadu vysušení (no jo, alkohol...). Ještě intenzivnější, než u Essence. Barva na rtech sice chvíli drží, ale vydatnému přísunu balzámu moc dlouho neodolá, řekla bych tak hodinku.



Rty po aplikaci jedné vrstvy fixky NYC.

Díky drobení, nerovnoměrnému nanášení barvy a divnému smradu (jako ředidlo; co se ale divím, když je tam alkohol, že..) bych tuhle fixu na rty nikomu nedoporučovala.

A tak jsem díky těmto dvěma pokusům zase na chvíli vyléčená ze zkoušení nové dekorativky na rty.. A co vy? Vyzkoušeli jste něco z drogérie co vás naštvalo, nebo naopak nadchlo?

Hezký den! :)

12 komentářů:

  1. Já to mám přesně obráceně :D Gel Tint pro mě úplná trága, nesnáším tu příchuť a vůni! :D A fixu jsem měla dobrou, co se nedrobila a i hrot celkem držel, tu jsem měla ráda, ale asi po půl roce vyschla :(

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, jsem divná.. :) Mám opravdu velké problémy najít něco, co by mi na rtech nevadilo, či se mi to dokonce líbilo.. rtěnky jsem proto zavrhla rovnou a docela jsem vkládala naděje v tyhle dva kousky. Holt, nepovedlo se.

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle věci mě vůbec nelákají, nemám ráda ani lesky, i když jsem si říkala, že bych si na léto nějaký koupila. ale drogerkové rtěnky můžu, třeba ty nové Essence jsou fakt super.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od Essence z limitky Twilight lesk na rty, který teda vypadá podobně, jako ten tvůj a jsem s ním spokojená. Fixy na rty taky nemusím, ale vyzkoušela jsem jen dvě, takže jim dám ještě šanci.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lip tint je příšerný. Koupila jsem ho, protože byl v akci za nějakých 30 korun, ale je to hrůza. Barva měla být oranžová, při tom je červená, konzistence je dost podivná a výdrž na lip tint hrůza. Mám jiný lip tint, také od essence ale ten je teda oproti tomuto úžasnost a vydrží celý den, od toho lip tinty jsou, mají to být barvy zapité do rtů, které vydrží. Tohle, co jsem si koupila teď je hrozný odpad, fakt. :D Kdyby se to jmenovalo lesk na rty, tolik to nekritizuju, ale pokud tohle pojmenovlai lip tint,tak je asi někde velká chyba.

    OdpovědětVymazat
  6. U většiny produktů Essence mi přijde, že soudruzi z NDR někde udělali chybu. Vlastně, když se nad tím tak zamyslím, jedinou věc, kterou používám a jsem spokojená, je korektor 3v1. Ten ten vlastně loni přestali vyrábět.. :))
    Nechápu, jak může být takový diametrální rozdíl mezi jednotlivými odstíny nebo šaržemi...

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím, mě žádné tyhle lip stainy nelákají, ať už jde o fix nebo gel... přijde mi, že by na mně byly vždycky flekaté, protože mám flekaté rty.
    Brunwen

    OdpovědětVymazat
  8. Mě už také nelákají.. Rty mám za normálních okolností stejnoměrně barevné, ale jakmile nanesu jeden z těchto produktů.. je konec.

    OdpovědětVymazat
  9. • Aha, sakra, tak tu fixu NYC jsem si chtěla pořídit, tak si to asi rozmyslím a nepořídím si jí. Já ještě žádnou fixu neměla, tak jsem právě chtěla tuhle - na zkoušku.
    • Já momentálně používám světlejší rtěnky, nebo lesk na rty Avon a nebo ještě balzám na rty Balea a Marks&Spencer. Zálusk mám na balzám na rty od značky Bione s konopím.

    OdpovědětVymazat
  10. Fix jsem si také víceméně pořizovala na zkoušku.. a nepovedlo se. Tobě ale třeba bude sedět. Na druhou stranu, za těch 50 Kč to zas tak nebolí, horší, kdybych si koupila nějaký drahý kousek a nevyhovoval mi. Ano, balzám M&S mám také ráda, ale Bione mě moc neláká. Vyzkoušela jsem od nich tělovou kosmetiku a moc mi nešla pod nos, špatně se roztírala a hydratace nebyla nic moc. Ale balzám bude třeba lepší.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Obecně bych fix na rty nikomu nedoporučila. Jestli má někdo potřebu zvýrazňovat rty tak bych rozhodně dala přednost rtěnce! Spoustu lidí si na fixy stěžují, že je to ztráta peněz a jen to vysuší rty. Máš úplnou pravdu :-)

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, s tou ztrátou peněz plně souhlasím! Jediný problém je, že mě pěkně nesedí ani žádná rtěnka.. takže asi do konce života zůstanu maximálně tak u barevných balzámů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!