pondělí 17. března 2014

Kulička

Od té doby, co jsem měla kuličkový deodorant, který na mě vychrstl celý svůj obsah a hnusně lepil, mám k tomuto druhu ochrany před smrádkem averzi. Navíc, zhruba před rokem mě začaly provázet boule v podpaží, evidentně způsobené hliníkem či podobnými hnusy. A tak jsem přešla na přírodu. A jsem spokojená. Po čase jsem si řekla, že ani ta přírodní kulička nemusí být tak hrozná, jako ta z drogérky.

A taky že není. Poprvé na zkoušku jsem samozřejmě sáhla po té nejlevnější verzi, deodorantech Alverde. I chlap byl zvědavý, co zmůže příroda s jeho pocením, tak jsme se do testování pustili oba dva.


Oba kousky příjemně nevtíravě voní. Což se mi líbí, netlučou se s voňavkou. Nemusím být cítit jak chodící pafrumérie.

Složení je pěkné, jak by ne, Aleverde má označení Vegan a Natrue. Najdete tam spoustu ovocných i bylinných výtažků, šťávu z Aloe vera,... Pánské složení je (překvapivě) kratší, než to ženské.


Čeho jsem se fakt bála, je lepivá konzistence (zdravím Adidas!). Taková ta, ke které se přilepí tričko, svetr, chlupy ze svetru a vy pak vypadáte, jako byste se měsíc neholili.

Alverde naštěstí nezklamalo a nelepí. Je to dokonce příjemné. Dámská ovocná verze má bílou barvu a krémovou konzistenci. Po aplikaci se téměř hned vstřebá a nedělá potíže. Přirovnala bych to k tomu, když si podpaží natřete tělovým mlékem. Víte, že tam něco je, ale neobtěžuje vás to. Deo nedělá mokrý lepivý efekt, což můžete (nebo spíš nemůžete) vidět v pravé části fotky.

Pánské deo je průhledné a jeho konzistence je spíše gelová. Taktéž se rychle vstřebává, ale přijde mi, že pomaleji, než holčičí verze. Taktéž nelepí ani není nepříjemné. Jeho pozůstatky můžete vidět v levé části fotky.


A nesmrdíme? Ne. Jasně, avizovaných 24 či dokonce 48 to nevydrží, to ani náhodou, ale běžný pracovní den zvládne kulička v pohodě. A že se chlap pořádně potí... Osobně nevidím rozdíl mezi Rexonou napěchovanou hliníkem, stříbrem nebo bůh ví čím ještě a tímto přírodním deodorantem. Cítit nejsem, potím se méně, boule v podpaží nemám,.. tak co.

Běžně z takovýchto věcí jako je deodorant nedělám vědu, ale znovuobjevení funkčního kuličkového deo mě potěšilo. A co vy? Používáte kuličky, nebo tuháče? Přírodní, nebo je vám to šumafuk?

Hezký den! :)

14 komentářů:

  1. Díky moc za tip!:) určitě to vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych taky ráda používala přírodní dea, bohužel si nemůžu dovolit chodit v práci s propocenými kruhy v podpaží. Deo mi zkrátka nestačí. :(

    OdpovědětVymazat
  3. mně taky deo nestačí, jakž takž moje pocení zvládají ty hodně silné antiperspiranty... jo a přilepené chlupy z oblečení, to je něco, jednou jsem s tím měla trapas, ale naštěstí jenom doma :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Funguje, nelepi a rychle se vsakuje? Mmmmm, to zni hodne lakave :) ja kdysi zkousela nejaky a hrozne dlouho zasychal, coz rano neni uplne ono.

    OdpovědětVymazat
  5. tuto guličku mam tiež ale repík krasne vonia som sňou spokojna nelepi,, ale čo som zbadala bolo že na bielom tielku sa mi zafarbilo za deň do žlta takže neviem už si ho asi nekupim:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se taky hodě potím, jedno, jestli použiju chemku, nebo ne.. Důležité je, že kulička v mém případě eliminuje zápach.. ale každý to máme jinak :)
    Fleků na oblečení jsem si nevšimla. Ale všeobecně mi přijde, že přírodní deodoranty poškozují oblečení daleko méně, než ty z drogérky.

    OdpovědětVymazat
  7. "Boule v podpaží evidentně způsobené hliníkem." No těpic... Tímhle mě fakt nemuč, co to je za pí****** s prominutím? Jak by to asi ten hliník udělal, ha? FAKTA, ne vymyté mozky. Čti, studuj, neblábol.. :) Schválně mi to vysvětli, jak by to ten hliník mohl chemicky dokázat, opravdu mě to zajímá.

    Alverde miluju, používám jejich deodoranty, kuličky teda obecně nemám ráda, ale ty ve spreji jsou super + ježdě zbyde skleněná lahvička s pumpičkou, fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. A když za to nemůže hliník, tak co? Proč, když používám deodorat s hliníkem, mám boule v podpaží, a když mám přírodní, jsem v pohodě? Protože třeba hliník ucpává potní póry,. že by?

    OdpovědětVymazat
  9. Nelepí?? Bomba, tak že bych zkusila do třetice přírodní deodorant. Mám od Bio born, kterej se mi zdá, že moc nefaká a Eco cosmetics, který neskutečně lepí :(

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jednu ze zmiňovaných značek jsem neměla, takže nedovedu posoudit.. Ale přijde mi, že Alverde je opravdu v pohodě. Navíc, tahle kulička stojí cca 80 kaček, takže přinejhorším ztráty nebudou tak velké. Jinak jsem slyšela chválu na deo od Mádary, které prý krásně voní a je super účinné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám na ni zálusk no :) Ale u nás v DM ji nemaji :(

    OdpovědětVymazat
  12. To je škoda, ale jak ji potkáš, kupuj! Pokud nebudou mít ovocnou verzi, vem si klidně pánskou. Voní jemně a přijde mi, že v těchto vedrech účinkuje lépe, než ta 'ženská' varianta :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pořídila jsem sensitiv a jsem spokojena :) zatím nejlepší deo, který jsem si koupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že ten Sensitive moc neúčinkuje.. alespoň na mě ne. Ale já se potím jako vrata od chlíva..

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!