úterý 25. března 2014

Pro radost!

Jsem to ale.. na první narozeniny blogu jsem úplně zapomněla, dárek jsem vám žádný nedala a přesto vás tu je čím dál tím víc. A proto vyhlašuji bleskovou giveaway, jen tak pro radost! A také pro zahnání chmurného blátivého počasí!

O co jde? Fialový lak na nehty Jordana Love Bug, mini růžové náušnice s krystaly Swarowski, skleněný pilník a fajne pinzeta na obočí, lufa pro jemný peeling (nejen) obličeje, pár zajímavých vzorečků.. a to vše zabaleno do fešné taštičky.



Až do neděle 30. března mi můžete psát komentáře, co vás v tomto deštivém počasí potěší a zvedne vám náladu. V pondělí vyberu z pravidelných čtenářů jednoho šťastlivce. Jelikož je to soutěž opravdu pro věrné čtenáře, výherce se mi ozve sám a domluvíme se na distribuci či předání balíčku.

Hezký den! :)

10 komentářů:

  1. Krásná soutěž!
    Věrnou čtenářkou jsem již delší dobu.
    V deštivém počasí mě potěší především tlak :D lépe se mi dýchá a celkově je mi lépe. Jinak mě potěší, když si třeba sednu s čajem a knížkou do postele a čtu si. Nebo projíždím blogy oblíbených blogerek, koukám na videa od youtuberek, skypuju s kamarády, hledám něco na internetu a podobně.
    Nebo mi náladu zvedne nějaké dobré jídlo, hezká sms a podobně.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V destivem pocasi mozna tak knizka. Jinak dest rada nemam a silene se tesim na leto:)

    OdpovědětVymazat
  3. v deštivém počasí? asi jenom vyhřátá peřina a vidina dne stráveného v posteli :D dneska jsem vyšla z domu a začalo šíleně pršet a padaly i kroupy, takže dobrá nálada nebude...

    OdpovědětVymazat
  4. Já si zvedám náladu tím, že zmizím z domečku do města k babičce, protože pak nemusím koukat ven na zahrádku a smutnit nad tím, že ty jahody nemůžu doplet :-) (asi už mi trochu hrabe, jako dítě jsem to nesnášela :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně zaručeně zvedne náladu, když si svařím džus se svařákovým kořením, lupnu do něj panáka pálenky a pak si s pěkně velkým hrnkem tohohle zahříváku a knihou zalezu do postele :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně pozvedne náladu třeba výrazný lak nebo dobrá káva.

    OdpovědětVymazat
  7. ...napríklad ,ked si uvarím kávu a čítam zaujímave články na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně kamarádi a přítel, ten mi zvedne náladu opravdu i v tom nejhnusnějším počasí:) Pak je to taky dobré jídlo,postel a odpočinek:)

    OdpovědětVymazat
  9. V daždi jednoznačne dobrá kniha, k tomu kava taka super pohodička že mi je hneď lepšie a hlavne keď vtedy nemusim pracovať

    OdpovědětVymazat
  10. V deštivém počasí se s mým drahým zavrtáme do peřiny, pustíme si nějaký horor a cpeme se něčím dobrým. A taky mám víc času na blog, protože když je hezky, pořád lítám někde venku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!