pátek 4. dubna 2014

Radost na oknech

Že mám ráda kaktusy, to jste si asi všimli. Ale víte, že také ulítávám na orchidejích? Potřebují minimum  péče, občas namočit, občas pohnojit.. a odvděčí se vám takovými krásnými květy!







Také jste vášnivé pěstitelky?

Hezký den! :)

7 komentářů:

  1. ty jsou nádherné! mně teď kvete už měsíc a půl nová koupená a před týdnem mi rozkvetla jedna starší. doufám, že ji ostatní budou následovat, všude samé výhonky, tak už se těším :) celkem jich mám na okně 8 a jsem nešťastná, další už je prostě nevejde :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě jedna kvete skoro třičtvrtě roku a nechce se nechat zastavit! A taky nějak moc povyrostla, takže mám na okně jen dva květináče a další se tam nevejdou.. nevím, jestli naštěstí, nebo bohužel.. Bych za chvíli měla doma botanickou! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Orchideje jsou úžasné, bohužel jim nesvědčí tvrdá voda což je u nás doma vidět na chuděrách :(

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. My také máme tvrdou vodu a asi jim to nevadi. Pred namacením jí převařím a nechám odstát. Myslím, že na to existují i nějaké 'změkčující' tablety :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherne :) ja mam kvetouci na okne zatim pouze kalanchoe, ale planuju poridit levanduli :) orchideje mit nemuzu, jsou jedovate pro kocky a ty moje sice kytky moc nezerou, ale mit doma nejakou jedovatou, tak si jiste just daji :)) V.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásné, mě hned umřou...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!