čtvrtek 24. dubna 2014

Zázračný propolis?

Co se týče jakékoliv péče, jsem prostě nevěrná. Pokud mě produkt neuchvátí, nejsem si ochotna koupit ani druhé balení a neustále hledám kousek, který mě přinutí sednout si na zadek.

Šampon s propolisem od českého výrobce Pleva mi přinesl Ježíšek, sama bych po něm nesáhla; co si budeme říkat, obal taky prodává. Navíc, nikde jsem nenašla INCI. Šampon ale hezky voní právě po propolisu, takže tam nějaký podíl přeci jenom bude.



Konzistence je řídká, spíš až vodová a když k tomu přičtu šroubovací balení z bytelného plastu.. moc dobrý společník do sprchy to není.

Po nanesení šampon velice lehce pění, spíš jako nějaké šampony s přírodními tenzidy, zanechává vlasy jemné a nezacuchané (takže tam přeci jenom nějaké mršky budou; šampon bez tenzidů způsobuje, že vlasy 'vržou').



Šampon sice není primárně určen pro mastné vlasy, ale na ty moje úspěšně funguje. Příjemně provoní, dodá lehký objem i celodenní výdrž bez mastné ofiny, ale.. druhý den musím chtě nechtě umýt.

Nehledě na neznámé složení jsem se šamponem spokojená. Není to láska na první pohled, která by mi pomohla od mastných vlasů, ale je to šampon, který účes udrží v použitelném stavu po celý den, a hlavně, vlasy si na jeho účinek nezvyknou. Taky se vám stává, že jste nadšené z nového šamponu, a tak po týdnu, po dvou si vlasy na šampon 'zvyknou' a pozitivní výsledky jsou v tahu?

Až jednou dojdu do stavu, kdy přestanu být nevěrná, šampon s propolisem bude jeden z mnoha kousků, ke kterým se ráda vrátím.

Znáte tuto značku? Věříte v léčebné účinky propolisu?


Hezký den! :)

EDIT: Zhruba po měsíci od dopotřebení této lahvičky se mi do ruky dostala nová, nejspíš vylepšená, 'várka'. Šampon už nevoní po propolisu, ale přímo smrdí po alkoholu jako nějaká domácí pálenka. Asi nemusím zdůrazňovat, že šampon vlasovou pokožku vysušuje a z vlasů dělá suchou slámu.  A INCI složení překvapivě stále chybí..

2 komentářů:

  1. já mám od Plevy balzám na rty a je to asi jeden z nejlepších, co jsem kdy měla, dá mi do pořádku i totálně zničené rty během chvilky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na rty je propolis výborný, když se mi udělá koutek nebo prasklý ret, nejlepší je v čisté podobě.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!