Zas nic pro mě aneb já fakt nebudu používat make-up!

Pravá asijská bíbíčka mě vždycky lákala, to jo. Ale nějak jsem k nim neměla důvěru.. všude samé znaky, člověk si moc nepočte. Navíc, je docela známé, že asiaté si na přírodní složení kosmetiky moc nepotrpí a mnohým uživatelkám se právě po používání BB krému rapidně zhoršil stav pleti. Plné balení jsem tedy zavrhla a uvítala jsem vzorky. Prolomily moji nedůvěru v asijskou dekorativku?



Bronze BB krém je vhodný pro suchou i smíšenou pleť, jeho odstín je údajně vyvinut pro středoevropský trh pro středně hnědou pleť. No nevím, mě osobně přijde dost tmavý i na léto.

Moisturizing BB krém slibuje přizpůsobení tónu pleti, což opravdu plní. Na mojí středně tmavou snadno opalující se pleť padne jak ulitý. Je vhodný pro smíšenou i suchou pleť, hydratuje a udržuje pokožku v rovnováze. Slibuje střední krytí a zmatnění.

Silky BB krém pleť zjemňuje, vyhlazuje a eliminuje viditelnost pleťových pórů. Má se přirozeně přizpůsobit barvě pokožky, čehož jsem si ale moc nevšimla. Také slibuje vysoké krytí i zmatnění. 

Bronze- Moisturizing- Silky

K bližšímu seznámení jsem tedy sáhla po Moisturizing verzi. Má příjemnou krémovou konzistenci a jemnou květinovou (?) vůni, která s vámi vydrží po celý den. A to mi docela vadí. Ve složení bych tak čekala množství parfemace. Mě osobně nevadí, ale nevím, jak by sedl citlivé pleti. A to sám výrobce uvádí, že je bíbíčko vhodné i pro citlivou pokožku. Tak nevím..


Krytí má být střední, což potvrzuji. S menšími nedokonalostmi si spolehlivě poradí, ale na velké pupence je třeba korektor. BBčko totiž nejde moc dobře vrstvit, dělá mapy a nevypadá přirozeně. Co mi také vadí je fakt, že ač má být hydratační, silně zvýrazňuje suché šupinky. Třeba po pupíncích.

Pochválit ale musím lehkou krémovou konzistenci, která se snadno roztírá do ztracena. Jako bych se mazala klasickým krémem. Pokožka je na dotek báječně jemná a hladká, i na pohled vypadá lépe a barevně sjednoceně. I nějaké to chvilkové zmatnění pozoruji.



Nicméně na moji smíšenou lehce problematickou pokožku je bíbíčko výživné až moc. Dovedla bych si jej představit pro suchou pleť, ale mě vyživuje zbytečně až moc, pokožku dráždí ke zvýšenému maštění a lesku... a tím pádem ke tvoření pupínků a tím i suchých šupinek kolem nich.. Je to takový začarovaný kruh. A já děkuji, nechci.

Popravdě, podle tohoto vzorku mě bíbíčka opravdu neoslovila. Abych si některý z těchto kousků mohla dovolit, musela bych mít normální nemastící se pleť bez pupínků a jiných nedokonalostí.

A co vy? Máte rády asijskou dekorativku a jejich BB krémy?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Já mám ráda BB od Misshy, od Skin mi žádný nesedl.

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho si nic nedělej, Skin79 mi také vůbec nesedí. Prubni vzorečky Misha nebo Skinfood, ty by Tě měly chytit za srdíčko:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na Skinfood jsem taky koukala, ale tam člověk asi taky jen tak nevyzjistí složení, což?

      Vymazat
  3. Já byla ze Skin79 ze začátku nadšená a po vzorcích jsem si od nich koupila plné balení Gold VIP. Barevně mi sedí skvěle, kryl tak akorát, pěkný čumáček mi udělal:) Ale za pár týdnů jsem si všimla, že se mi udělaly černé tečky i na tvářích, kde je normálně nemívám (na nose jsem se s nimi celkem smířila). Obecně mám celkem dobrou pleť a na pupínky netrpím, ale právě na těch tvářích se mi najednou začaly dělat. Přestala jsem to používat, čistila jsem pleť jak divá a cca za měsíc se mi to povedlo zažehnat. Teď pro změnu používám Cho Bo Yang od Missha, ten mi taky pěkně sedí, i když je hustší. Zatím pleť snad ok, ale bojím se, že to přijde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu ucpávání bych opravdu věřila. Hlavně, že se ti povedlo tu neplechu zažehnat. Teď máš moc pěknou pleť! :) Na Misshu jsem zvědavá, mockrát děkuju za vzorek.. uvidím, co to udělá s mou mastnou pokožkou. Dám vědět, jak to dopadlo ;)

      Vymazat
    2. Taky moc díky, budu ráda, když dáš vědět, jsem zvědavá:)

      Vymazat
    3. Veru, tak odstín na mě měl sice víc do béžova, ale z uživatelského hlediska mě Missha moc potěšila. Hlavně nezvýrazňuje suchá místa, pleť sjednotí a neucpává. Co mě nejvíce potěšilo je, že ani v těchhle hicech jsem se nějak zvýšeně nemastila.

      Vymazat
    4. Prima, tak aspoň máš vyzkoušeno:) Díky za zprávu:)

      Vymazat
  4. Ahoj, ja mam teda korejskou kosmetiku moc rada, maji nadherne obaly a za min penez super kvalita :) ted aktualne pouzivam od Missha M Vita BB cream, ale Skinfood me laka laka, jen nevim ktery vzit :) Od Skin79 me vsechny kremy vysusovaly plet, sice ne moc, ale vysusovaly. Mej se, V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, obaly mají krásné, úžasné a roztomilé, to musím nechat. Misshu jsem teď prubla musím uznat, že je daleko lepší, než Skin79 :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!