Učešte si obočí!

Také se ráno probouzíte s obočím rozježeným na všechny strany? Já nevím, jak se mi to vždycky povede.. a i když si obličej opláchnu vodou a obočí učešu 'hřebínkem', stejně to je málo platné.

Proto jsem zajásala, když jsem náhodou objevila v DM drogerii gelovou řasenku na obočí od Alverde. Prodává se ve dvou odstínech: jeden pro blondýnky, druhý pro brunetky. Já jsem něco mezi, ale raději jsem si vybrala světlejší barvu. Co se balení týče, vypadá jako klasická řasenka.




Na jednom konci má již zmiňovaný hřebínek, kterým obočí učešete a upravíte do požadovaného tvaru.




Na druhém konci je klasický řasenkový kartáček. S jeho pomoci nanesete gel, který obočí lehce nabarví a zafixuje. Gelu se na jedno namočení nabere tak akorát, mě osobně to stačí na pročesání obou obočí.



Vlastním řidší obočí a navíc v něm převažují světlé chloupky, které nejsou téměř vidět, takže tenhle barevný gel je pro mě ideální. Jediné, na co jsem si musela zvyknout, je vůně gelu. Alverde je přírodní kosmetika bez všelijakých jedů a parfemace, takže vůně je taková.. přírodní. Připomíná mi trochu nějaké bylinky.

Obočí vydrží zafixované a učesané skoro celý den, a to se ještě během dne několikrát převlékám, dotýkám se obličeje atd. Nejvíce na řasence oceňuji její jemnou barvu, která drží.. na rozdíl od různých setů pro úpravu obočí, kde většinou bývá stín, který práší a rozmatlá se po obličeji.. A to není, jak tuším, tahle gelová řasenka voděodolná!

Za mě tedy rozhodně palec nahoru! Ještě dodám, že řasenku seženete ve stojanech Alverde za 80Kč.

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty