Báze Rimmel Fix & Perfect a GS hydratační make-up

Na bázi od Rimmelu jsem narazila čistou náhodou v nějakém časopise, kde byl přiložený i vzoreček a tak jsem jí zkusila. Původně jsem si chtěla pořídit vychvalovanou bázi od Dermacolu, ale nakonec zvítězil právě Rimmel. 




Proč?

- Rimmel je levnější ( 170Kč) a jednou tak větší (30ml), než Dermacol.
- Neobsahuje žádné třpytky, nebo podobné 'projasňující' šílenosti.
- Příjemně mi voní.
- Lehce se roztírá a necuckuje.
- Pleť zanechá krásně hebkou.


Báze je neprůhledně bíla, ale na obličeji se krásně rozetře.

Jak už jsem několikrát zmínila, klasický make up je mým úhlavním nepřítelem. Vyzkoušela jsem různé značky, namalovala mě kosmetička i kamarádka, ale já si s make upem na obličeji připadám divně. Jako bych měla masku.. a make- up mi zalézá do rozšířených pórů.. takže ho prostě nepoužívám a většinou děsím lidi svým přirozeným vzhledem.


Našla jsem ale alternativu: Gabriella Salvete hydratační make- up Hydrating Foundation Nude Finish. Uznávám, že se to sice jmenuje make- up, ale s ním to podle mě nemá nic společného.




Oproti klasickému makeupu je konzistence tekutější (dokonce musíte před použitím tubičkou zatřepat, aby se vše promíchalo) a tak se dobře roztírá a vstřebává. Nedělá cucky, ani mapy. Barvu pleti sjednotí docela obstojně, ale to je tak vše, moc toho nezakryje. Hydratuje opravdu hezky, na pleti se netvoří šupinky jako po klasických makeupech. Jeho hlavní plus je, že (mě) nezanáší póry!




Co se týče balení, je to klasická tuba, ze které makeup trochu vytéká, protože je tekutější.. lepší proto skladovat vzhůru nohama. Tuba má 125 ml a seženete ji kolem 150Kč, což mi přijde jako příjemná cena.


Takže ráno si na obličej nejdřív nanesu bázi od Rimmelu, počkám, až vsákne a pak aplikuji hydratační makeup od GS.. a vypadám docela jako člověk! Když jsem se zeptala přítele, jestli nevypadám nějak jinak, tak mi řekl, že se nelesknu tolik, jako normálně. Na jednu stranu by se to dalo považovat za drzost, ale na druhou stranu tyhle dva výrobky dohromady asi fungují, když si toho všimne i chlap!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!