Už nikdy víc..! (3)

Aneb moje první a poslední objednávka z Fleur de Santé. Zhruba před rokem jsem se nechala oblbnout výprodejem na stránkách téhle firmy. Jako druhý oblbovák působil fakt, že jsem od FS kdysi měla tužku na oči, se kterou jsem byla spokojená, tak jsem tuhle kosmetiku chtěl zkusit trochu ve větším.

První mě zarazilo, že sice v Praze mají hned několik prodejen, ale objednávku z internetu si u nich vyzvednout nemůžete. Musíte spoléhat na poštu a pěkně si to zaplatit. Dobrá tedy, i tohle jsem překousla.

zdroj

Oční stíny jsem si vybrala v jemných pastelových barvách. Jedná se tuším odstín Summer Breeze. Nečekala jsem žádnou divočinu, nic výrazného. Ale tyhle barvy po nanesení vypadaly všechny úplně totožně, téměř, jako bych si na oko nic nenanesla. A navíc hrozně zapáchaly jako něco připáleného. Po dvou použitích jsem je vyhodila a to nejsem nějak extra vybíravá.

Zlatavý pudr na tělo a obličej se mi zalíbil, protože výrobce sliboval 'svůdný závoj z třpytek' a 'pocit dokonalého luxusu'. Na plesy, či na léto jako dělané. Bohužel jsem z nic neříkajícího obrázku nevyčetla, že pudr je hodně třpytkatý a že po aplikaci budu vypadat jako disko koule.


Pudr hrozně práší a obsahuje opravdu dost velkých třpytek (Budete z toho mít všude nepořádek. Do kabelky bych se ho neodvážila vzít. Co kdyby se tam vysypal..). Na obličeji mi je díky hrubým třpytkám až nepříjemný. V dekoltu vypadá docela hezky, ale nesmíte to přehnat, jinak budete opravdu jako vánoční stromeček.



Za nejlepší úlovek, hned po kosmetické taštičce, považuji lak na nehty Amaze. Lahvička je oproti jiným lakům malá, má jenom 5ml. Ale aspoň se většina laku spotřebuje, než stihne vyschnout.. Mám tuším odstín Pearly Purple, což je fialovo- růžová s docela velkým množstvím třpytek ( co s těma třpytkama furt mají?).



zdroj

Lak se nanáší dobře, je trochu hustší a štěteček také není nejhorší. Výdrž je docela obstojná, se svrchním lakem to jsou skoro 3 dny. Po delší době od otevření ale lak začne houstnout a výdrž i aplikace je horší..


Když celkově zhodnotím svůj nákup, musím říct, že jsem ráda, že jsem to koupila ve výprodeji.. za plnou cenu bych si rvala vlasy. Takhle jsem alespoň s menší újmou na peněžence zjistila, že Fleur de Santé není nic pro mě a že v drogerii pořídím daleko lépe, kvalitněji a levněji.


Hezký den!:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!