Yves Rocher Pure Calmille

Ještě, než jsem si oblíbila Tea Tree krém od Oriflame, docela dlouhou dobu jsem používala krém a květinovou pleťovou vodu s heřmánkem od Yves Rocher. A o těchto dvou produktech bych vám dnes chtěla povědět něco víc.

Pure Calmille je řada obsahující  pleťová mléka, čistící gel, odličovače očí a make upu a tělové krémy (všechny výrobky si můžete prohlédnout zde). Je určena pro všechny typy pleti, které má hydratovat a zklidňovat. Produkty obsahují 100% výtažek z bio heřmánku a tváří se strašně přírodně, ale stejně jsem ve složení našla parabeny...




Ale zpátky ke krému a pleťové vodě. Na produktech z této řady se mi moc zamlouvají propracované obaly tvarované do podoby okvětních lístků heřmánku. Je to roztomilé:) Oba výrobky, stejně jako celá řada, nevtíravě přírodně voní. Nenazvala bych to přímo heřmánkem, ale svěží květinová vůně to bezesporu je.  


Pleťová voda je lehce nažloutlá (díky heřmánku), ale jinak vypadá jako každá druhá. Pleť vyčistí docela dobře, ale jak by si poradila s make upem nebo výraznějším líčením, to nedokážu posoudit. Voda je prý vhodná i na odlíčení očí, což bohužel opět nemohu potvrdit, protože mě v očích hrozně štípe.. Ale při vynechání očního okolí a mém nevýrazném líčení poslouží docela dobře. Lahvičku o 200ml pořídíte za 155Kč, ve slevě, nebo na zákaznickou kartu vás vyjde na polovic.


Co se týče pleťového krému: opět voní jaksi přírodně květinově a oproti vodě je to vůně docela výrazná. Je docela hutný a na obličej ho stačí nanést málo. Kelímek mi vydržel přes 3 měsíce při použití ráno a večer.




Krém jsem si koupila na zimu, aby měl můj obličej přeci jenom trochu víc hydratace a mastnoty. Také jsem doufala, že heřmánek trochu zklidní můj chladem začervenalý obličej. Bohužel se tak nestalo. Na druhou stranu, pleť byla po pravidelném používání hebká a hezky vypnutá a ani mi nevyskákaly žádné pupínky, což se mi po mastnějších krémech běžně děje. Neucpává póry. Takže funguje celkem uspokojivě:) Balení 50ml koupíte za 225Kč, na kartu opět levněji.


Nemám vyzkoušené všechny výrobky z řady Calmille, ale podle čuchu s designu bych ji celkově shrnula jako vydařenou. Samozřejmě ne každému typu pleti bude plně vyhovovat. Třeba lidem a mastnou pletí bych ji vyloženě nedoporučila, ale pro smíšenou, nebo lehce suchou pleť je tak akorát. Vyživí a hydratuje, ale pleť jako panenka po ní mít nebudete. Příští zimu vyzkouším raději zas nějaký jiný krém..


Hezký den!:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru