Matující krém s mořskými řasami

Po fiasku s Vichy jsem se rozhodla, že svoji, už tak nekvalitní pleť, nebudu dál týrat nejrůznějšími pokusy a raději vsadím na něco osvědčeného. Tím osvědčeným je značka Ryor, jejíž řadu Aknestop jsem používala většinu puberty a velmi dobře mi sloužila. 



I když s pupínky bojuji stále, Aknestop je pro mě už málo mastný, takže teď jsem zvolila matující krém s mořskými řasami, který je vhodný pro smíšenou až mastnou pleť.Krém má obsahovat výtažky z mořských řas a další jiné látky, které absorbují přebytečný kožní maz. Po aplikaci je pleť matná, ale zároveň hydratovaná.

A jak to vidím já? Krém je opravdu lehký a krásně se do pleti vstřebá. Nezanechává mastný film,  nebo cokoliv podobného. Dalším plusem je úžasná jemná vůně, která mi strašně připomíná parfemaci již zmíněného Aknestopu (těžko ale budou dva krémy od Ryoru parfemované stejně..).


Pleť je po aplikaci hebká a hydratovaná. Hydratace je tak akorát na chladnější období, pro mě by byl krém na léto až moc výživný. Ale teď v zimě je to ok. Při pravidelném používání jsem pozorovala i matující efekt, který vydržel přes půl dne (na nezapudrovaném obličeji!). 

Když to shrnu, Ryor mě opět nezklamal. Za velmi pěknou cenu (50ml za 117Kč) pořídíte kvalitní krém, který splní, co má napsáno na obalu. Hydratuje a zároveň zmatňuje pleť. Je lehký a nezanáší póry. Krásně voní. Co víc si přát? Pokud nenarazím na jiný, zázračnější krém, k tomuhle se příští zimu určitě vrátím.

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!