Novinka! Gabriella Salvete Stars Enamel

Jako jedna z fanynek kosmetiky Gabriella Salvete na sociálních sítích mám možnost mezi prvními otestovat nový lak na nehty Stars Enamel. Jak jste si mohli všimnout v jednom předchozím článku, s laky GS nemám moc dobrou zkušenost. Přijde mi, že co se změnil obal (z trojhranného na čtverhranný), šla kvalita výrobku dolů.. Ale tohle má být novinka, tak třeba bude lepší.. uvidíme.

Co o laku říká výrobce? Jedná se o novinku mezi laky na nehty, díky které si ozdobíte ruce pravým hvězdným třpytem. Lak má speciální strukturu, která na povrchu nehtu vytvoří zvláštní a nepřehlédnutelný efekt. Lak bude dostupný ve čtyřech barvách: 01 Lila, 02 Sapphire, 03 Intense Coral a 04 Mistero Grey.





Mě k vyzkoušení dorazil odstín 02 Sapphire, což mě- milovnici fialové, náramně potěšilo. Barva je to světle šeříková až středně levandulová (podle toho, kolik vrstev dáte) se třpytem, který jí dodá chladný stříbrný až metalický odlesk. Třpyt bych blíže definovala jako jemně namleté stříbrné částečky, které vytvoří opravdu zajímavý efekt.. přirovnala bych to k tomu, když máte čerstvě nalakovaný nehet a otisknete si ho o svetr.. lak je pak takový hrbolatý a drsný. Výsledný efekt se dá také přirovnat k jinovatce na oknech.. tak si vyberte :)




Pod běžným denním světlem (je polojasno), se lak leskne tak akorát. Je to prostě chladná stříbrno- fialová.. Když jsem si na něj posvítila lampičkou, nehty se krásně rozzářily až do fialkovo- modra. 



Ve stínu


Na sluníčku

Při umělém osvětlení

K laku, jako takovému, bych poznamenala, že je dost cítit. Přirovnala bych to k lepidlu (?), které cítíte u nehtařů. Nejsem na tyhle pachy nějak přecitlivělá (na to je expert můj otec), ale v porovnání s lakem z klasické řady je tento víc smradlavý.


Dále vám lak přiblížím pomocí otázek, které jsem jako testerka dostala přímo od GS:


Jak se Vám líbí design lahvičky?

Když porovnám dva poslední obaly, líbí se mi víc tenhle. Nápis na lahvičce je vyveden větším písmem a je to přehlednější. Navíc, víčko obalu je matně černé, což působí daleko luxusněji, než předešlé stříbrné.



Jak Vám vyhovuje štěteček?

Štětečky mám raději ploché, a tenhle není ani plochý, ani kulatý.. zhruba něco mezi. Pracuje se s ním dobře.

Jak Vám vyhovuje struktura laku při nanášení na nehet?

Chce to cvik. Při prvním nehtu jsem měla docela problém. Když laku naberete víc, začne se na nehtu patlat a nerozetřete ho za žádnou cenu. Proto chce štěteček pořádně otřít a na nehet nanést raději více tenkých vrstev. 

Jste spokojena s časem potřebným k uschnutí laku?

Lak schne rychle, jako každý jiný (nově otevřený) lak. Žádný problém jsem nezaznamenala.

Kolik vrstev musíte nalakovat pro dokonalý efekt?

Už při jedné vrstvě lak hezky kryje a má světle šeříkovou barvu. Při dvou vrstvách je barva spíš levandulová a metalický efekt daleko výraznější. 

Jak Vám vyhovuje hrubost laku na omak, při doteku na kůži, na oblečení, apod.?

Když mám lak na nehtech bez nadlaku, mám takový zvláštní nezvyklý pocit. Něco, jako když máte zatržený nehet a zachytáváte s ním o oblečení. S nadlakem je to lepší, hrubost laku je sice při doteku pořád znatelná, ale už ne nepříjemná.



Kolik dní Vám lak vydrží?

Samotný lak mi vydržel pěkný celé dva dny, což je u mě úspěch. Během toho jsem samozřejmě myla nádobí atd. Teď mám už druhý den na nehtech lak spolu s top coatem a zatím drží bez chyby.. a odhaduji, že ještě minimálně den dva držet budou. Jsem slušnou výdrží překvapená. Myslela jsem, že na tom lak bude hůř.

Jde Vám lak bez problémů odlakovat?

Bála jsem se, že hvězdný třpyt (třpytky), půjde dolů špatně.. ale ono ne. Stačí přidržet vatový tamponek na nehtu o trochu déle a lak je krásně dolů.

Celkově musím říct, že jsem s lakem spokojená a příjemně překvapená. Sama bych po něm v drogerii nejspíš nesáhla, protože bych se bála toho hvězdného třpytu.. Ale nebojte, leskne se akorát, vůbec to není efekt alá disko koule, jak jsem si původně myslela já.


Uvidím, jak se lak bude chovat dál (houstnutí, vysychání atd.) a možná si i pořídím další barvu. Obzvlášť ta korálová mi přijde na jaro a léto jako dělaná..


Tímto děkuji GS za možnost vyzkoušet si něco nového, co bych si sama nekoupila.. rozšířili jste mi zas o kousek obzory.


A vám hezký den!:)


Edit: Po více než měsíci od otevření lak podstatně zřídnul. Pracuje se s ním ale pořád dobře. S řídnutím přišlo ale i zhoršení kvality. Lak vydrží na nehtech pěkný maximálně dva dny. Takže se bohužel žádný zázrak nekoná..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru