Řasenka Maxfactor Lash Extension Effect

Jak jsem psala, svoje řasenkové oblíbence, na které nedám dopustit, již mám. I přesto jsem si ale musela pořídit novou Maxfactor, protože byla ve výprodejovém stojanu za směšnou cenu. A byla zapečetěná v obale, takže na ní nikdo nemohl hrabat.. Zvědavost je holt mrcha.

Maxfactor Lash Extension Effect slibuje, že vaše řasy budou vypadat, jako by byly profesionálně prodlouženy. Dodá délku všem řasám, včetně těch v koutcích oka. A to vše díky speciálně navrženému kartáčku a technologii Luquid Lash Extension, která obsahuje nylonová mikrovlákna prodlužující řasy. To říká oficiální popis.





Jak už jsem řekla, řasenka byla zapečetěná ve folii, což je velké plus. Byla tak pevně zadělaná, že jsem měla problém se do ní dostat.. Na první pohled mě zaujal kartáček. Není to takový ten klasický smetákový, ale plastový s velkým množstvím krátkých jemných štětinek.




První aplikace mě naštvala, protože na kartáčku ulpělo záhadným způsobem několik žmolků seschlé řasenky (kde se vzaly v nové řasence?). Ty jsem ale otřela a už se tam dál neobjevovaly.


Na kartáček se nabere řasenky akorát. K slepování řas tedy vůbec nemůže dojít. Co se funkčnosti týká, oficiální popis má pravdu. Řasy jsou krásně oddělené a natočené, ale stále vypadají přirozeně a jemně. 




Řasenka vydrží pěkná celý den. Nežmolkuje (pravda, že jí nanáším jen v jedné vrstvě) ani se nerozmazává a neotiskává pod očima.


Z toho, co všechno jsem vyzkoušela, bych ji řadila mezi jednu z nejlepších řasenek, které si můžete koupit. Možná bych řekla, že je lepší, než Oriflame Beauty Power Curl, kterou teď používám. Maxfactor je lepší minimálně z hlediska toho, že řasy zanechává přirozené. Oriflame má spíš tendenci slepovat a vytvářet z řas takové ty 'smetáky'.


Až příště budu potřebovat novou řasenku, ráda po ní opět sáhnu.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru