Spotřebováno za březen

Další měsíc je za námi a já jsem toho opět víc nakoupila, než spotřebovala.. :) Pojďme se ale podívat, jak dopadly ty spotřebované výrobky.

Známkovat budu jako ve škole:
1: výborný výrobek, který si koupím (kupuji) znovu.
2: výrobek je fajn, ale odradila mě na něm parfemace, balení, .. O další koupi budu možná uvažovat.
3: výrobek není špatný, ale nesplnil, co sliboval. Sama si ho už nekoupím.
4: výrobek mě ničím nezaujal, spíš naopak (nepraktické balení, vůně). Už si ho nejspíš nikdy nekoupím.
5: výrobek mě zklamal (vyrážka, vysušení) a o jeho koupi vůbec neuvažuji.






1. Balea tělový balzám s olejem pro velmi suchou pleť
O tomto balzámu jsem už psala. Nenadchne, neurazí. Pro opravdu suchou pleť je podle mého názoru málo mastný. Co se mi na něm nelíbí je fakt, že jsem celé balení vypotřebovala během ani ne dvou měsíců. Pro srovnání stejné množství Garnieru mi vydrží tak tři měsíce..
Známka: 3.




2. Oriflame Gentle intimate wash
Jeden z intimních gelů, které pravidelně používám. Svěže voní, neštípe a hlavně zabrání přemnožení kvasinek a dalším nepříjemnostem.
Známka: 1.

3. Goldwell šampon pro blond vlasy
Šampon jsem dostala od svojí kadeřnice a doufala jsem, že něco udělá s mými mastnými vlasy. Šampon má šetrně umýt a ošetřit světlé vlasy a zachovat je zářivé. Když mi tímhle šamponem umyje vlasy kadeřnice, jsou krásně nadýchané a mastí se pomaleji. Když jsem si s ním myla vlasy pravidelně já, mastily se mi stejně, jako u jakéhokoliv jiného výrobku..
Známka: 5.

4. Body Basics balzám na rty
Můj milovaný balzám na rty tentokrát s příchutí papája. Obsahuje včelí vosk a další blahodárné složky, které rty chrání a vyživují. A ta báječná vůně.. :)) Jediné mínus je, že se ve většině prodejen Body Basics nedá sehnat a je dostupný jenom na internetu..
Známka: 1.

5. Suchý šampon Isana Hair
Tohle je zaručený rychlý pomocník na mastné vlasy. Sice to nefunguje jako v reklamě, že bych měla vlasy jako čerstvě umyté, ale do jisté míry je to osvěží a prodlouží jejich 'životnost'. Šampon je docela silně parfemovaný, což může vadit. Doporučuji před koupí očichat.. Ještě dodám, že v účinnosti nevidím rozdíl mezi suchým šamponem od Syoss za 120Kč, nebo tímhle za 50..
Známka: 2.

6. Sprchový gel Oriflame Discovery
Další z řady krásně voňavých sprcháču z Oriflame. Cítím z něj sladké ovoce a evokuje mi to léto a moře. Pění hezky, ale dost vysušuje.
Známka: 3.

7. Nivea univerzální krém
Balení 400ml Nivey mi vydrží přesně rok:) Doma si ruce ničím jiným nemažu a jsem nadmíru spokojená. Žádné záděry, popraskaná nebo suchá kůže.. s tím si Nivea hravě poradí. A jako bonus se mi líbí její svěží vůně.
Známka: 1.

Takhle dopadl můj březen. Předsevzetí: budu muset začít méně kupovat a více sáhnout do zásob.. 


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru