Vymazáno za zimu: tělo

Na mazání celého těla po každém sprchování jsem prostě lenoch. I když vím, že bych měla a že chlorovaná voda vysušuje.. stejně se pak mažu tak jednou týdně. Proto jsem se snažila vybrat krémy, které by pokožku dostatečně promazaly, aby netrpěla a aby přitom netrpěla ani moje peněženka.

Jasnou volbou, obzvlášť na zimu, je Garnier regenerační tělové mléko pro suchou pokožku. Od tohoto výrobce jsem vyzkoušela snad všechny varianty tělových mlék, které nabízí a pokaždé jsem byla spokojená. 




Zelené, růžové i červené krásně voní, dobře se roztírá i vsakuje. Nezanechává bílé fleky. Po natření nemáte pocit, jakoby jste na sobě měli neprodyšnou vrstvu čehosi lepivého. Naopak, kůže je krásně hebká a voňavá. I suchá kůže na loktech zmizí. U tohoto krému natření 1- 2 týdně opravdu postačí. Až bude příště v akci, koupím si ho do zásoby:)

Druhým vypotřebovaným výrobkem za uplynulou zimu je krém od Baley. Koupila jsem si ho pomalu před rokem jako limitovanou nabídku ještě spolu s malinovým a melounovým krémem. Uchvátila mě ta ovocná (chemická) vůně a prostě jsem je musela mít.


Tenhle krém bych nazvala průměrem. Balea má v nabídce daleko lepší kousky. Jak jsem řekla, krém krásně voní. Roztírá se dobře, ani nezanechává bílé fleky. Po natření jsem vždycky měla nepříjemný lepivý pocit, který za chvilku naštěstí zmizel. Co se týče hydratace, není to žádná sláva. Druhý den sice poznáte, že jste se natřeli, ale není to žádný zázrak. Na lokty a kolena je tohle mazání vyloženě slabota. S tímhle krémem jsem se musela mazat ob den a na loktech dokonce denně, což mě neskutečně štvalo.. Jestli bude letos nějaká podobná limitka, raději si ji už nekoupím.

Posledním mazadlem je tělové mléko od Astridu pro suchou pleť. Koupila si ho mamka a když shledala, že je krém málo mastný, tak ho dala mě.. Zatím jsem měla zkušenost jen s opalovacími mléky Astrid. Sice krásně voní, ale jdou opravdu špatně roztírat.


Bála jsem se, že něco podobného bude i tenhle krém. Také sice hezky voní, ale je dost hutný a opravdu se špatně roztírá. Chce to šmrdlat chvíli na jednom místě, aby nezůstaly bíle fleky. Ačkoliv má krém obsahovat mandlový olej, je opravdu málo mastný. Už chvíli po natření jsem měla pocit, jako bych na sebe nic nenapatlala a kolikrát jsem musela sušší místa přetřít ještě jednou. Na loktech se mi znovu objevila červená suchá krupička. Se skřípěním zubů jsem se Astridem několikrát natřela, ale pak letěl do koše. Abych nebyla vysušená, musela bych se natírat snad 2x denně a na to opravdu nemám nervy. 

Takže tak.. Jak jste asi poznali, výhercem letošního zimního mazání se stává Garnier! A z jeho pomysleného trůnu ho jen tak někdo nesesadí..

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty