Který je lepší? Flormar x Astor

Už dlouhou dobu řeším problém, jaký koupit lak, aby na mých nehtech vydržel. Bohužel jsem se už poučila, že vysoká cena nutně neznamená vysokou kvalitu..

Na nehtech mám nejraději klasickou červenou až rudou barvu. A tak se mi při hledání ideálního laku sešly dvě hodně podobné barvy: Flormar Pretty Nail Enamel a Astor Laque Deluxe.




Jaký je mezi nimi rozdíl?



1. Balení:

Flormar má menší balení- 6 ml- což mi celkem vyhovuje. Alespoň ho stihnu větší část spotřebovat. Naopak Astor má dvojnásobnou velikost, což mi přijde až zbytečně moc.

2. Štěteček:

Flormar má klasický krátký štěteček, se kterým se nepracuje dvakrát dobře. Chce to ale trochu trpělivosti a výsledek je pěkný. Zato Astor se pyšní dlouhým plochým štětečkem, hodným salonu, se kterým se pracuje báječně.


Vlevo Flormar, vpravo Astor.

3. Barva a krytí:

Flormar je v odstínu P10, což je sytá červeno- oranžová, až korálová barva. Krásně kryje už při první vrstvě. Astor mám v odstínu 395 Lacque it red. Jedná se o klasickou sytou červeno- rudou barvu bez příměsi jiných odstínů. Kryje o poznání hůř, než jeho kolega. Pro dosažení syté barvy jsou potřeba dvě až tři vrstvy. 

4. Výdrž:

Ač jsem do obou laků vkládala velké naděje, ani jeden mě svoji výdrží nepotěšil. Sice jsem použila Silk Base Top Coat od Miss Sporty, ale ani jeden lak mi nevydržel v neporušeném stavu déle, než dva dny. Pak začaly laky vysychat a jejich životnost se snížila zhruba na den.. Pak mi vyloženě přijde zbytečné nehty si lakovat. 



5. Odlakování:

Může se vám to zdát nepodstatné, ale já opravdu nesnáším laky, které se při odlakování patlají a nehezky zabarví nehet a okolní kůžičku (v lepším případě). V horším případě máte obarvenou půlku ruky.. a přesně tohle dělá Flormar. Vyzkoušela jsem různé odlakovače, ale pokaždé jsem měla červené prsty. Astor se naštěstí odlakovává dobře a nikde se nepatlá.

Sice jsem doufala, že alespoň jeden z těchto laků bude mojí stálicí.. ale bohužel. Výdrž laků je opravdu žalostná. Zvlášť, když vezmu v úvahu, že zhruba během dvou měsíců vyschly tak, že se nedají pořádně používat. Takže by mě docela zajímalo, kdo spotřebuje celý 12ml Astor. Já to tedy nebudu. A raději půjdu hledat dál..


Hezký den! :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty