Matující péče za pár kaček?

Sice jsem se zařekla, že nebudu už nebudu dělat hokusy- pokusy se svojí pletí, ale znáte to.. Došel mi krém a já vběhla do drogerie a chtěla si narychlo pořídit nějakou náhradu. Navíc jsem toho v peněžence moc neměla, takže jsem se poohlížela po něčem levnějším...

A padnul mi do oka extra levný a k tomu ještě zlevněný matující krém Synergen na smíšenou pleť. V Rossmanu ho seženete za cca 50Kč. 





Krém je vhodný pro smíšenou až mastnou pleť. Tu má zmatňovat a zároveň hydratovat. Krém je docela hutný. Asi to bude bambuckým máslem, které má obsahovat. Bambucké máslo je také jediná surovina ve složení, která je alespoň trochu přírodní. Jinak je to čistá chemie..




Krém voní příjemně svěže po citrusech. Když si s ním přejedete rty a pak je olíznete, cítíte kyselou chuť.. tak nevím. 


Jak ale krém účinkuje? Hezky se roztírá a rychle se vsakuje. Nezanechává mastný film. Vzhledem k tomu, že mám pleť po zimě trochu sušší, je krém na mě málo mastný. Ale pro celoročně mastnou pleť by byl určitě tak akorát. Pleť je docela matná. Nevím, co dalšího bych dodala. Asi jen to, že je krém spíš vhodnější pro mladší slečny s mastnou pletí, které nebudou očekávat tolik.. Verdikt: Nenadchne, ani neurazí. 


Ke krému jsem ještě přihodila mycí gel, který také stál pár korun. Jestli se o krému dá říct, že je přijatelný, o gelu to opravdu říci nelze. 




Vůně je opravdu výrazná citrusová (že já blbec si nepřičichla v obchodě..) a docela dost mi připomíná citronový jar na nádobí. Konzistence je hoodně tekutá, řekla bych až vodová. Gel při mytí z obličeje doslova stéká. 




A jak myje? Obličej vyčistí uspokojivě, ale na druhou stranu ho nehorázně vysuší. Pleť pnula a místy jsem dokonce cítila štípaní.. A to po jednom umytí. Teď si představte, že bych se tím myla každý den, jak je doporučeno.. Když k tomu všemu přičtu tu nehezkou parfemaci a vodovou konzistenci, tento gel si už v životě nepořídím, ani kdyby mi ho nabízeli zadarmo! Verdikt: za žádnou cenu nebrat, ať máte pleť mastnou sebevíc!


Celkově nejsem z produktů Synergen pro smíšenou pleť vůbec nadšená. Pod nos mi moc nejde parfemace, ani ne zrovna přírodní složení. Ale tak co bych za ty peníze čekala.. aneb nejsem tak bohatá, abych kupovala levné věci!


Hezký den!:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru