Podkladová báze pod oční stíny Dermacol

Ač jsem odpůrce bází pod oční stíny, tuhle od Dermacolu jsem dostala jako dárek k nákupu a tak jsem jí chtěla alespoň vyzkoušet. Třeba bude lepší, než ty předešlé drobivé příšery.. Výrobce slibuje dokonalé zmatnění očního okolí, zvýšení přilnavosti očních stínů k pokožce a zamezení slévání stínu do vrásek a záhybů. Báze má také zvyšovat barevnou intenzitu stínů. Tak uvidíme..



Báze je v 7,5ml tubičce se zúženým aplikátorem a dobře se dávkuje. Konzistence je nepříjemně 'slizká' silikonová. Jaké to překvapení. Docela dobře se roztírá a díky bohu se nedrolí a nezanechává oční víčko olepené. Slibované zmatnění jsem na oku nepozorovala (ale na ruce ano..).




Bázi jsem testovala spolu se dvěma druhy stínů:


1. děsivé NYC 

Tyhle oční stíny nejsou opravdu nic dobrého. V drogerii mě zaujala barva a zvěsti o nízké pigmentaci mi nevadily.. potřebuju přeci jenom nevýrazné stíny na denní líčení, ne? Ale ani solidní denní líčení s nimi neuděláte. Chce to nanést prstem (žádný aplikátor) pořádnou vrstvu stínu a pak jakouž takouž pigmentaci uvidíte.. (a abych nezapomněla: hrozivě práší).



A co s tímhle stínem udělala podkladová báze od Dermacolu? 

Zvýšení přilnavosti očního stínu: ne. Přiloženým aplikátorem stín nelze nanést, barva na oku vůbec neulpí. Pomocí prstů je výsledek o trochu lepší.
Zvýraznění barvy stínu: ne.V krabičce je stín hezky barevný, ale na oku ne a ne.. ať s bází, nebo bez.
Zamezení slévání stínu: ne. Zhruba po 12 hodinách na nohou (škola, fit) byly stíny slité to jedné čárky v ohybu oka. Ze zbytku očního víčka stíny prostě zmizely..

Když to zhodnotím celkově, stíny byly nepoužitelné, ať jsem je aplikovala samostatně, nebo s podkladovou bází. Těm evidentně už nic nepomůže a poletí do koše..


2. průměrné Alverde

Stíny Alverde mám ráda. Vyrábějí hezké barvy s celkem pěknou pigmentací. Jsou vhodné spíš na denní líčení a s tím úmyslem jsem po nich sáhla. Na oku pěkně drží i bez báze, neslévají se a nepráší.



A co se stane, když pod ně dám bázi Dermacol?

Zvýšení přilnavosti očního stínu: ne. Spíš mi přišlo, že stín po silikonové bázi jen tak 'klouzal' a nechtěl přilnout. 
Zvýraznění barvy stínu: ne, nevšimla jsem si. Barva je identická, jako kdybych bázi nepoužila. Možná došlo k malému zmatnění stínu, ale to je tak všechno.
Zamezení slévání stínu: stíny se samy o sobě neslévaly ani po celém dnu, takže ani s bází se nic takového nedělo.

Takže: stíny Alverde jsou docela dobrý držák samy o sobě, dávat pod ně bázi mi přijde docela zbytečné.



Pro ilustraci: nahoře bez báze, dole s bází.

Tak nevím.. řekla bych, že kdybych bázi nepoužila, dosáhla bych úplně stejného výsledku. Navíc, je mi docela nesympatická ta silikonová 'slizkost'. Mít takovýhle kousek v kosmetické výbavě mi přijde jako zbytečnost a vyhazování peněz.


Hezký den! :)




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!