Rtěnka Oriflame Beauty Wonder Colour

Kdyby několik známých v mém okolí neprodávalo Oriflame, ani bych se k jeho výrobkům nedostala.. a možná by to bylo kolikrát lépe.

Když byla rtěnka Wonder Colour v akci za 99Kč, nemohla jsem to přejít jen tak bez povšimnutí.. Tahle kolekce rtěnek má moc pěkný jednoduchý obal. Oriflame za něj dokonce získal v roce 2011 ocenění za obalový design.





Navíc se mi moc líbí široká škála nabízených barev, kde jsem se nemohla rozhodnout jen pro jednu barvu. Tak jsem si pro jistotu koupila hned dvě. Total Nude a Warm Peach.






Rtěnky mají krémovou konzistenci díky avokádovému a jojobovému oleji. Tyto oleje udržují rty hydratované a vláčné.


Uznávám, že rtěnky jsou krémové a příjemně se aplikují, to ano, ale na rtech je už poněkud horší. Hydrataci vůbec nepociťuji. Za chvíli po aplikaci mám rty nepříjemně suché. Tento pocit bych přirovnala ke rtěnkám od Essence.



Na slunci a ve stínu

Barva hrozně zalézá do vrásek a při vrstvení dokonce vytváří takové cucky a mapy. Nejlepší je proto rtěnku nanášet štětečkem, ale perfektního výsledku stejně nedosáhnete. Výdrž je dost slabá. Možná je to také dané tím, že si často mnu rty o sebe (ale Dermacol mi vydrží daleko déle).


Z těchto rtěnek jsem rozpačitá.. sice se mi líbí barvy, ale výdrž je fakt mizerná. Ale ženské je hodnotí na stránkách Oriflamu dobře a jsou s nimi spokojené.. tak nevím, asi mám vysoké nároky, či co.


Podle mě rtěnky Wonder Colour nestojí za to kupovat ani když jsou ve slevě. Na co mi totiž bude deset rtěnek, byť za výhodnou cenu, když mi všechny budou zalézat do vrásek? Raději si připlaťte za jednu pořádnou..


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!