Květová levandulová voda Nobilis Tilia

Co je lepší, než růže? Levandule! Alespoň to jsem si myslela, když jsem házela do košíku květovou levandulovou vodu. Bude báječná na obličej a v létě jí můžu použít jako tělový sprej..

Jak jsem vyšla z obchodu, celá nedočkavá jsem hned na sebe šplíchla.. Fůůj! To je ale puch! Jako zkažené maso?! Tak takhle jsem si vůni levandule opravdu nepředstavovala! Obrátila jsem se na podpatku a zamířila do obchodu lahvičku reklamovat, protože určitě musí být zkažená.

Slečna se mnou měla trpělivost a dala mi očuchat všechno levandulové, co v prodejně měla a mě všechno smrdělo jako zkažené maso.. Bože, tak to je konec světa! Já nebudu mít levandulovou vodu!




Lahvičku jsem si ale přezevšechno nechala a používám ji hlavně na obličej. Když jsem sama doma. A nemůžu popřít pozitivní účinky. Obličej krásně zklidní a zjemní. Když si čistím pleť (nípu beďary), dokáže začervenalá místa rychlostí blesku zklidnit. Také celkově urychluje hojení různých neplech na obličeji.

Voda je super i na podrážděnou pokožku na těle. Třeba po holení, nebo po delším pobytu na sluníčku. Opět účinkuje rychlostí blesku.



Jedinou výhradu (tedy kromě 'vůně') mám k rozprašovači. Mačkat jde celkem ztuha a když už domáčknete, vytryskne vám do obličeje pořádný gejzír vody. Asi jsem moc zhýčkaná jemnými rozprašovači, co má Purity Vision..



Celkově shrnuto, voda je fajn, účinná, ale ta vůně (puch).. kvalitní kosmetice jsem ochotna odpustit různé věci, ale toto opravdu ne! Jakmile se doberu dna, vrátím se zpět ke svojí růžovce!

Docela by mě zajímalo, jestli to cítím jenom já, nebo je nás takových víc..! :)

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru