Černé mýdlo Natura Siberica

Tahle značka je teď všude, všichni jí znají, chválí, kupují.. Mě se ale Natura Siberica zalíbila ještě před tím davovým šílenstvím. Tuze se mi líbila. Jen se mi za ni nechtělo dávat takové peníze, byť je to přírodní kosmetika. Štěstí tomu ale chtělo, a mě se povedlo vysomrovat můj první ( a asi nejznámější) produkt v blogsale za pár korun.

Ano, dneska vám povím o severském mýdlu pro hloubkové čištění pleti. To, díky aktivnímu uhlí ze dřeva břízy bělokoré, absorbuje nečistoty z pleti. Mýdlo navíc obsahuje rakytníkový olej, olej ze severské borovice, extrakt z klanoprašky čínské a spoustu dalších přírodních výtažků, které mají pleť vyčistit, hydratovat a zjemnit.





Mýdlo je velmi lehce parfemované a proto jsou z něj cítit převážně bylinky, které jsou hlavní součástí složení. Vůně je to jemná, zajímavá a (mě) příjemná. Klidně bych brala, kdyby takhle voněl nějaký sprcháč, či tělové mléko.




Mýdlo není klasické tuhé, jak jsme zvyklí, ale je v kelímku. Jeho konzistence je opravdu zvláštní. Vypadá jako prudce nebezpečná chemikálie, co se táhne jako žvýkačka (nejvíce ze všeho mi to připomíná dehet:)).


Mýdlo se má nanášet na suchý obličej vlhkou žínkou (ta je součástí balení; to moje secondhandové ji sice postrádalo, ale to mi vůbec nevadí). Nanesete, chvíli masírujete a pak smyjete. Uznávám ale, že na smývání je opravdu potřeba nějaká žínka či houba (já používám tuhle).




A výsledek? Pleť je čistá, svěží a vypnutá, ale.. hloubkové čištění jsem si představovala o chlup účinnější a viditelnější. Pory jsou pořád tam, kde byly na začátku.


Mýdlo je fajn, krásně mi voní a je na obličeji příjemné, ale až vypotřebuji balení, už se k němu s největší pravděpodobností nevrátím (leda by bylo ve slevě:)). Obličej mi vyčistí stejně, jako maska z neemového prášku, která stojí o třetinu méně.


Kdo váháte nad koupí, zkuste a uvidíte. Mýdlo je příjemné a určitě s ním nic nepokazíte, ba naopak.


Hezký den! :)

Komentáře

  1. to je fakt riadne čierne vyzera zaujimavo:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obličeji je to spíš šedivé, ale i tak.. nikdy jsem se s ničím podobným nesetkala :)

      Vymazat
  2. o tomto černém mýdle jsem už pár recenzí četla. až tak mě neláká jako například jiné jejich výrobky.
    klidně bys mohla udělat recenzi na hydratační krémy, ráda bych si přečetla jaké jsou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já po tomhle mýdle toužila a výsledek je takový neslaný- nemastný.. O krémech určitě napíšu, jen jsem zatím v začátcích jejich testování, takže nechci dělat ukvapené závěry.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!