Nivea: čistící pásky na pleť

Myslela jsem si, že mě už nemůže nic překvapit, a že čistící pásky, které jsem vyzkoušela, jsou top. Ale mýlila jsem se.

Ze zvědavosti a trochu z nostalgie jsem sáhla po páscích od Nivey. Dřív mi je kupovala mamka. Nevím, jestli je to zkreslenými vzpomínkami, nebo co, ale myslela jsem si, že pásky moc nefungují. A tak jsem si je koupila hlavně z té nostalgie. A taky byly ve slevě. Večer jsem nalepila a nestačila jsem se divit..




Narozdíl od většiny mě známých prodávaných pásků, tyto obsahují dva tvary. Čtyři lepítka na nos a čtyři na čelo či bradu. Pásek na nos je na několika místech nastřižený, takže bezvadně přilne i k větším frňákům, jako mám já. Lepítka na bradu a čelo jsou v jednom kuse. Na čelo to nevadí, ale na bradu vám nepřilne, ani když se budete stavět na hlavu.



Aplikace je stejná, jako u všech jiných pásků. Navlhčíte obličej, přilepíte a čekáte zhruba 10 minut. Mě po deseti minutách přijde páska málo zaschlá, takže nechávám působit zhruba 20 minut. Páska voní svěže po citronech a ještě nějakém ovoci, takže je to příjemné. Netáhne, ani neštípe, jako to mají ve zvyku některé jiné značky (zdravím Baleu).

A vytáhne toho opravdu hodně! Poprvé to dokonce bylo spíš čištění spojené s depilací jemných chloupků..





Jak to tak vypadá, musím přehodnotit svůj názor. Čistící pásky od Nivey nestojí za prd. Naopak. Jsou výborné. Krásně voní, neštípou a vytáhnou z pleti spoustu nečistot. Někdy se vyplatí kupovat věci jen tak z nostalgie..

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Zaujimave tiež som ich mala ale použivala som ich iba na nos inde som pory nemala take viditelne, po odlepeni som zbadala že na tych paskach niečo je ale nebolo to po celom iba po bokoch, možno že aj preto že som si ich aj vytlačala sama :)) odvtedy som si ich nekupila, ale asi sa ešte na koniec po nich obzriem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš výhodu, já mám pory hodně viditelné skoro po celém obličeji.. Pásky sice celkem účinkují, ale žádný zázrak se bohužel nestal.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!